Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز گذشته مرد جوانی با مراجعه با دادسرای جنایی تهران از صاحب یک تعمیرگاه به اتهام حبس غیرقانونی شکایت کرد و رسیدگی به ماجرا در شعبه ششم بازپرسی در دستور کار بازپرس صاحب جمعی قرار گرفت و دستور بازداشت متهم داده شد.متهم اظهار داشته بود که در جریان حبس غیرقانونی از او فیلم اعتراف تحقیرآمیز هم تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز صاحب تعمیرگاه بازداشت شده و تحت الحفظ به دادسرا منتقل شد.

حبس غیرقانونی مال خر در تعمیرگاه

متهم در اعتراف به حبس غیرقانونی گفت:«مدتی قبل متوجه شدم که دو کارگر تعمیرگاه من،کاتالیزور خودروهای مشتری ها را ربوده و به یک مال خر می فروختند.وقتی این موضوع را متوجه شدم خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم اموال مردم را از مال خر پس بگیرم که با آبرویم بازی نشود.برای همین کارگرها را وادار کردم که نشانی مال خر را به من بدهند و بعد او را با ترفند به تعمیرگاه آورده و حبس کردم.بعد هم مجبورش کردم هزینه اموال مردم را برایم کارت به کارت کند تا به آنها برگردانم.»

با توجه به اقدام غیرقانونی صاحب تعمیرگاه،این فرد متهم شناخته شد.همچنین تا به حال 5 نفر به خاطر ربود شدن کاتالیزور خودرویشان اعلام شکایت کرده اند و تعداد شکایت ها در حال افزایش است.

رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حبس غیرقانونی اخبار حوادث حبس سرقت دزدی اتهام تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت بازار آزاد سارا و نیکا در پایتخت علیرضا بیرانوند دروازه بان علیرضا بیرانوند و همسرش حبس غیرقانونی مال خر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس