Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر هفته‌های نخست خود را پشت سر گذاشته و به تنورش به قول معروف داغ داغ شده است. چند تیم رقابت تنگاتنگی برای کسب رتبه نخست و قهرمانی نیم‌فصل دارند. چند تیم دیگر نیز برای فرار از پایین جدول با یکدیگر در رقابت هستند.

از طرفی هنوز مشکل حضور مردم در ورزشگاه‌ها مرتفع نشده و مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط علاقه‌مندان باید از گیرنده‌های تلویزیونی شاهد مسابقات لیگ برتر باشند. رقابت‌هایی که با همه کم و کاستی‌هایش معتبرترین مسابقه باشگاهی در فوتبال ایران به شمار می‌رود و میلیون‌ها بیننده و دنبال‌کننده دارد.

در این میان سازمان لیگ، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و متولی این رقابت‌ها، که باید نهایت تلاش خود را برای بهتر دیده شدن این بازی‌ها به کار بگیرد با تصمیمات عجیب و برنامه‌ریزی عجیب‌تر هواداران فوتبال و اهالی رسانه را در سردرگمی قرار داده است.

شاید در طول برگزاری مسابقات باشگاهی در همه کشورها به جز سه هفته پایانی اصلا هیچوقت شاهد برگزاری همه بازی‌های یک هفته در یک روز و تقریبا در یک ساعت نباشیم اما در فوتبال ایران این یک اتفاق طبیعی است. بازی‌های هفته دهم به این صورت برگزار شد که یک مسابقه به تنهایی در یک روز و هفت بازی دیگر در یک روز برگزار شد. اهالی فوتبال شاهد همپوشانی چند بازی جذاب و پراهمیت بودند.

ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم تا پایان نیم‌فصل اول یعنی تا پایان هفته پانزدهم، هر هفته بازی‌هایش در یک روز به انجام می‌رسد؛ گویی سه هفته پایانی لیگ است و برای رعایت عدالت باید شاهد بازی‌های همزمان باشیم.

دیدارهای هفته یازدهم در تاریخ جمعه سوم دی برگزار می‌شود؛ پنج بازی در ساعت ۱۵ و سه مسابقه در ساعت ۱۷.

مسابقات هفته دوازدهم در روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه به انجام خواهد رسید؛ پنج بازی در ساعت ۱۵، یک دیدار ساعت ۱۶ و ۲ مسابقه در ساعت ۱۷.

جدال‌های هفته سیزدهم در تاریخ دوشنبه سیزدهم دی‌ماه برگزار می‌شود؛ پنج بازی ساعت ۱۵ و سه دیدار ساعت ۱۷.

مسابقات هفته چهاردهم را باید در روز شنبه هجدهم دی‌ماه مشاهده کنیم؛ پنج بازی ساعت ۱۵ و سه مسابقه ساعت ۱۷.

نهایتا رقابت‌های هفته پانزدهم که حکم هفته پایانی نیم‌فصل اول را دارد در روز پنجشنبه ۲۳ دی برگزار خواهد شد؛ ۶ بازی در ساعت ۱۵ و ۲ دیدار در ساعت ۱۷.

همه بر این مساله واقف هستیم که شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی را در تمام جهان با مشکل جدی مواجه کرده و فشردگی رقابت‌ها دوچندان شده است. برگزاری بازی‌ها هر چهار روز یا هر پنج روز یک بار کاملا طبیعی است و باشگاه‌ها باید با آن کنار بیایند. اما به راحتی می‌شود مسابقات را در ۲ روز و در ساعت‌های متفاوت برگزار کرد تا بینندگان تلویزیونی، علاقه‌مندان به فوتبال و رسانه‌ها بتوانند بهتر و با دقت نظر بیشتر شاهد برگزاری بازی‌های لیگ باشند. کاری که سازمان لیگ انجام نمی‌دهد و علاقه‌ای هم به آن ندارد. گویی متولی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران علاقه‌ای به رشته فوتبال ندارد و می‌خواهد هر طور شده بازی‌ها را در هر شرایطی فقط صرفا به انجام برساند تا تکلیفش را فقط انجام داده باشد. در این شرایط بازنده‌های اصلی فوتبالدوستان و رسانه‌ها هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی تیم فوتبال سپاهان سهیل مهدی لیگ برتر لیگ برتر فوتبال مسابقات لیگ برتر برگزاری مسابقات فوتبال ایران ساعت ۱۵ یک روز رقابت ها پنج بازی ساعت ۱۷ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که دیدارهای سختی پیش روی این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر است گفت: باید با تمرکز و به دور از حاشیه ها بازی هایمان را پشت سر بگذاریم.

جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت:

دیدارهای سختی در پیش داریم. می دانیم کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. می خواهیم بازی را کنترل کنیم تا به پیروزی برسیم. با بازیکنان هم که صحبت کردیم به آنها گفته ایم که چه مسوولیت بزرگی روی دوش ماست. تاکید کرده ام که بهترین بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد:

همیشه دوست داشته ام که پاسخگو باشم. تیم من الان در رختکن است اما من آمده ام به نشست خبری. کسی نمی تواند به من بگوید که حتما بیایم در نشست خبری. به خاطر شرایط ترافیکی نمی توانم در همه نشست های خبری حضور داشته باشم. اگر سال بعد هم مربیگری کنم و در فوتبال باشم باید این شرایط درست شود تا خبرنگاران و اهالی رسانه هم بتوانند به راحتی کارشان را انجام دهند. باید در محل تمرینات تیم ها محل هایی برای نشست خبری وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تاثیر آرامش بر این تیم و تغییراتی که صورت گرفته است گفت:

هر جا که آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است. حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری تاثیر زیادی در استقلال داشته است. هیچ قولی نداده ام در جلساتی که داشته ام. فقط قول داده ایم که تلاشمان را بکنیم. از هفته آینده تمدید قراردادها برای فصل آینده را شروع خواهیم کرد.

جواد نکونام از اظهار نظر در مورد اتفاقاتی که بین هواداران رخ داده است گفت:

من در مورد هواداران استقلال می توانم صحبت کنم که همیشه یاور تیم بوده اند. امیدوارم روز دوشنبه هم در ورزشگاه حضور داشته باشند و کل ورزشگاه را آبی کنند. ما هم با ارایه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد قضاوت کوپال ناظمی برای این تیم و نگاه هایی که وجود دارد گفت:

ایشان داور خوبی است و نگاه ما مثبت است. البته ذهنیت هایی در مورد قضاوت ایشان از دو دیدار گذشته وجود دارد اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند و حقی از تیمی ضایع نشود. ما تلاش می کنیم و می جنگیم و هر تیمی که شایسته است پیروز شود. 

وی ادامه داد:

نگران هستیم اما اعتماد می کنیم به همه داوران. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است . با این حال ما تلاش می کنیم و وظیفه خودمان را انجام می دهیم. امیدوارم داوران هم عدالت را اجرا کنند و هر تیمی که شایسته است به پیروزی برسد. 

نکونام در مورد تغییر نام باشگاه استقلال نیز گفت:

این تصمیم مدیریتی است و بنده به عنوان سرباز زیر پرچم استقلال هستم و با هر نامی برای این تیم می جنگم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد