Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان توانست با پیروزی ۴-۲ تیم سرسخت امپولی را که قبلا یوونتوس و ناپولی را شکست داده بود، از پیش رو بردارد و به تعقیب صدر جدول ادامه دهد. استفانو پیولی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

مقابل حریفی بسیار سرسخت بازی کردیم اما با شخصیت و انگیزه ظاهر شدیم. همیشه دوست دارم از حریف بهتر بازی کنیم اما امروز امتیاز مهم ترین مساله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اخیر ما خوب نبوده اما من همچنان معتقدم مقابل ناپولی سزاوار شکست نبودیم. به این پیروزی نیاز داشتیم. حالا می توانیم کمی استراحت کنیم و برای ژانویه ای سخت آماده شویم. هر پیروزی، سه امتیاز ارزش دارد اما لحظاتی وجود دارند که بار سنگینی به دوش شما است. این بازی یکی از آن لحظات بود زیرا ما در بهترین فرم خود نبوده ایم و به تازگی بازی رو در رو مقابل ناپولی را باخته بودیم. تیم ما امروز با روحیه بالا، اتحاد و انگیزه به میدان رفت و با هر قیمتی که شده، پیروزی می خواست. 

امشب فرانک کسیه در نقش جدید ترکوارتیستا، پشت مهاجم نوک و در نقش قبلی براهیم دیاز بازی کرد و قطعا با زدن ۲ گل، ارزش های خود را ثابت کرد. این ایده از کجا آمد؟

می دانستیم امپولی خیلی خوب پاس می دهد و با خط هافبک لوزی شکل، سیستم زیرکانه ای دارد. بنابراین به سرعت و قدرت بدنی بیشتری نیاز داشتیم. همچنین براهیم دیاز به استراحت نیاز داشت و کمی خسته بود. 

آخرین قدم، همیشه سخت ترین قدم است زیرا ما میلان هستیم و انتظارات را از خود بالا برده ایم اما در کل جدول نتایج عجیب رخ داده است. نیم فصل دوم حتی سخت تر هم خواهد بود. بنابراین باید بسیار آماده باشیم. از نمایش امشب تیم راضی بودم اما بیشتر از توانایی مان برای واکنش به سختی ها خوشحالم. ما همچنان یک گروه جوان هستیم اما تیمی هستیم که می دانیم چه می خواهیم. به بچه ها گفتم بعضی ها معتقدند شما انگیزه دویدن ندارید و فروتن نیستید. آنها از این صحبت ها انگیزه بیشتری گرفتند. معتقدم این انتقادات درست نیستند. اگر حتی کمبود کیفیت یا تمرکز داشته ایم، اما از بچه ها می خواهم که ثابت کنند نگرش درستی دارند. 

قهرمانی اینتر در نیم فصل؟ وقتی بازیکنان مشخص با خصوصیات خاصی را در اختیار ندارید، در زمین کمبود آنها را حس می کنید. مساله مهم این است که در کنار تیم های بالای جدول، رقابت کنیم. از این گذشته، ما پارسال قهرمان نیم فصل شدیم اما اسکودتو نگرفتیم. بنابراین هنوز هر چیزی ممکن است. هدف ما این است که به پیشرفتمان ادامه دهیم. ما در فصل اول ۶۶ امتیاز داشتیم و فصل گذشته ۷۹ امتیاز گرفتیم. هدف این است که بهتر از قبل باشیم. نسبت به نیم فصل قبل، ما ۱ امتیاز کمتر کسب کرده ایم اما معتقدم امسال می توانیم امتیازات بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

همیشه گفته ام اینکه انتظارات از ما بالا باشد، یک مزیت است زیرا معنایش این است که این فشار و انتظارات را خودمان به دست آورده ایم. می خواهم از هوادارانمان تشکر کنم و کریسمس را به آنها تبریک می گویم. آنها با اشتیاقی خارق العاده از ما حمایت می کنند. امیدوارم سال ۲۰۲۲ حتی بهتر از قبل باشیم. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم

کورسوی امید شاگردان یورگن کلوپ برای قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی قاطع آنها برابر تاتنهام در آنفیلد زنده ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدار‌های روز سوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹ به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول پذیرای تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶ و اندی رابرتسون در دقیقه ۴۵ گل‌های لیورپول در نیمه نخست را به ثمر رساندند و این اتفاق در نیمه دوم توسط کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ تکرار شد. تاتنهام در اواخر مسابقه دو تا از گل‌های خورده را توسط ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هئونگ مین در دقیقه ۷۷ جبران کرد، اما این برای فرار شاگردان آنگه پوستکوغلو از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست‌و‌سومین پیروزی لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره ثبت شد و این تیم با ۷۸ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد تا حداقل همچنان روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشته باشد. تاتنهام، اما با قبول یازدهمین شکستش فرصت خوبی را که برای کاهش فاصله‌اش با استون‌ویلای رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت، از دست داد. تاتنهام اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا هفت امتیاز کمتر دارد و یک پیروزی دیگر برای استون‌ویلا، جبران این فاصله را غیرممکن خواهد کرد، ضمن اینکه بازی معوقه تاتنهامی‌ها مقابل منچسترسیتی است که برای قهرمان شدن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. در آخرین بازی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، آرسنال با ۸۳ امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با ۸۲ امتیاز و بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و پس از آنهم لیورپول و استون‌ویلا به ترتیب با ۷۸ و ۶۷ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد