Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:03:43 GMT

نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۴۲۵

نتایج هفته نوزدهم لوشامپیونه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با برگزاری ۱۰ مسابقه هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۲۳:۳۰ و به صورت همزمان پیگیری شد.

لوریان یک - پاری سن ژرمن یک

گل‌های این بازی را مونکوندویتدر در دقیقه ۴۱ برای تیم لوریان و مائورو ایکاردی در دقیقه ۹۲ برای پاری سن ژرمن به ثمر رساندند.

شاگردان پوچتینو با این تساوی خارج از خانه ۴۶ امتیازی شدند در جایگاه اول جدول باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لوریان نیز با ۱۶ امتیاز در رتبه نوزدهم قرار گرفت.

بوردو ۲ - لیل ۳

گل‌های این بازی را جذاب را بنجامین آندره، بوراک ایلماز و دیوید در دقایق ۳۳، ۷۴ و ۸۱ برای تیم لیل و الیاس ۲ بار در دقایق ۱۸ و ۴۵ برای تیم بوردو به ثمر رساندند. قهرمان فصل گذشته فرانسه با گسب ۳ امتیاز این بازی ۲۸ امتیازی شد به رده هفتم لوشامپیونه صعود کرد. بوردو نیز با ۱۷ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت.

لیون یک - متز یک

گل‌های این بازی را لوکبیک و برتراند ترائوره در دقایق ۵۳ و ۵۶ به ترتیب برای تیم‌های لیون و متز یه ثم رساندند. تیم‌های لیون و متز با تساوی در این بازی به ترتب با ۲۵ و ۱۶ امتیاز در جایگاه یازدهم و هجدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

مارسی یک - رنس یک

گل‌های این بازی هیجان انگیز را اکیتیکدر دقیقه ۷۶ برای رنس و دیمیتری پایت در دقیقه ۹۷ و از روی نقطه پنالتی برای مارسی به ثمر رساندند. بندر نشین‌های اب کسب یک امتیاز این مسابقه ۳۳ امتیازی شدند و در رده سوم جدول قرار گرفتندو تیم رنس نیز با ۲۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماند.

نتایج سایر دیدار‌های هفته نوزدهم لوشامپیونه

موناکو ۲ - رن یک

مون پلیه ۴ - آنژه یک

نیس ۲ - لانس یک

سنت اتین صفر - نانت یک

تروا یک - برس یک

کلرمون - استراسبورگ (به تعویق افتاد)

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه پاری سن ژرمن گل های این بازی برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!