Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- در روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران در بخش انفرادی صاحب یک طلا و ۳ نقره شدند تا در نهایت ایران با مجموع ۳۹ مدال در تمامی رده‌های سنی این رقابت‌ها، بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

 در جریان رقابت‌های روز پایانی کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ که در قزاقستان در حال برگزاری است، ذبیح‌الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم ایران به مدال طلا رسید و علی مسکینی در ۶۰-، صالح اباذری در سنگین وزن و مبینا حیدری در وزن ۶۸- کیلوگرم با شکست مقابل رقبای‌شان در دیدار نهایی، به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

پورشیب پیش از این روز گذشته (سه‌شنبه) در بازی نخست جانیئوک بیک از کره جنوبی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد، وی در بازی دوم در هانتی مقابل اناس بشارت از فلسطین به برتری رسید و در ادامه نیز با شکست ۴ بر ۲ مازن الدوگایل از عربستان، راهی فینال شد.

در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی مقابل عبداله حمد از اردن با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی روز گذشته در مبارزه نخست با نتیجه ۳ بر ۲ بدر الوتایی از عربستان را شکست داد، سپس ۴ بر ۲ سانکار هاری از مالزی رو از پیش رو برداشت و در بازی سوم نیز با غلبه ۴ بر ۲ مقابل رافائل آکپاروف از قرقیزستان راهی فینال شد.

اما در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری نیز با قبول شکست ۴ بر صفر برابر طارق حمدی از عربستان (نایب قهرمان المپیک توکیو) به مدال نقره رسید.

اباذری روز گذشته در دور نخست منگلی بین از کامبوج را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد، سپس اوتمان ماجد از عراق را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و در بازی سوم نیز موفق شد سلیمان المولا از امارات را شکست دهد و راهی فینال شود.

در بخش زنان نیز مبینا حیدری نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب کایو سامویا از ژاپن شد و به مدال نقره رسید. حیدری پیش از این در رده سنی امید، مدال طلای مسابقات را به دست آورده بود.

وی روز گذشته در دور نخست لی وونگ چوک از هنگ کنگ را با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت، سپس مقابل آسل کانای از قزاقستا با نتیجه ۱۰ بر ۲ پیروز شد و در ادامه نیز با برتری ۲ بر صفر مقابل فاطما خاسیف از امارات به فینال رسید.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی آسیا در قزاقستان، ایران با ۳۹ مدال مجموع شامل ۱۴ طلا، ۱۰ نقره و ۱۵ برنز بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

قزاقستان با ۱۱ طلا، ۸ نقره و ۱۳ برنز نایب قهرمان شد و ژاپن با ۸ طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سومی آسیا قرار گرفت.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدال نقره روز گذشته بر سکوی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید کشورمان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا،کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

3 نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند