Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:31:09 GMT

پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در جنگل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۵۲۷

پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده در جنگل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک نوزاد تازه متولد شده که در جنگل رها شده بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. این نوزاد در حالی در میان بوته‌ها پیدا شد که حشرات روی بدنش دیده می‌شدند. این اتفاق در روستای کرابی در تایلند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی مدت ۲ روز از رها شدن نوزاد در این محل می‌گذشت. این نوزاد لباسی بر تن نداشت و روی برگ‌های درخت موز خوابانده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش حدود ۱ ساعت از محل پیدا شدن این نوزاد تا نزدیکترین روستا فاصله بود.

روستائیان با شنیدن گریه‌های نوزاد و گرفتن رد صدا موفق به پیدا کردن کودک شدند. روستائیان پس از پیداکردن نوزاد با پلیس و نیرو‌های امدادی تماس گرفتند. پس از رسیدن نیرو‌های امدادی و معاینه اولیه این نوزاد در یک پتوی آبی پیچیده و به آمبولانس منتقل شد. نیرو‌های امدادی سپس این کودک را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید

مراقبت سگ مادر از نوزاد رها شده + عکس

این کودک در حالی که دچار کم آبی بدن شده بود در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفت و تحت مراقبت قرار دارد. گفته می‌شود با وجود آنکه این نوزاد ۲ شب را در جنگل سپری کرده سالم بوده و سلامتی وی پایدار است.

این کودک با وجود آنکه در منطقه‌ای که محل زندگی حیوانات خطرناک و مار‌ها بود و درجه هوا به ۳۵ درجه سانتی گراد می‌رسید زنده ماند. پلیس تایلند تحقیقات خود برای پیداکردن مادر نوزاد را آغاز کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوزاد رها شده تولد نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه