Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@09:02:49 GMT

شانس بزرگی که این پرسپولیسی از دست داد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۵۵۵

شانس بزرگی که این پرسپولیسی از دست داد

گلر کروات سرخ‌ها که در حال حاضر در کشورش به سر می‌برد و با مسئولان باشگاه در کش و قوس برای آینده‌اش است، شانس بزرگی را در جام حذفی از دست داد.

به گزارش برنا؛ بوژیدار رادوشوویچ در شرایطی دوباره قهر کرده و راهی کشورش شده که در صورت حضور در ایران شانس اول ایستادن در چارچوب دروازه سرخ ها در بازی جام حذفی برابر ویستاتوربین بود، اتفاقی که در فصل قبل هم برای او در جام حذفی رخ داد و او گلر اول تیمش در جام حذفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که در صورتی که رادو برابر ویستاتوربین به میدان می رفت، با توجه به غیبت 4 کاپیتان اول سرخ ها در ترکیب اصلی در آن دیدار، گزینه اول برای کاپیتانی پرسپولیس بود و این شانس را داشت به جای سیامک نعمتی برابر ویستاتوربین بازوبند را بر بازو ببندد اما ادامه قهر و آشتی های رادو با پرسپولیس، این شانس و فرصت ایده آل را از گلر کروات گرفت.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی جام حذفی پرسپولیس پرسپولیس فرصت شانس کاپیتان بازوبند رادوشوویچ ویستاتوربین جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس