Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به جلسه روز گذشته هیات دولت و بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور بر ابلاغ این مصوبات تاکید داشت تا اعتبارات آن‌ها به سرعت تامین شود.

صادق خلیلیان در خصوص جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، اظهار کرد: قرار بود از ابتدا استاندار ویژه خوزستان در جلسات هیات دولت شرکت کند؛ دعوت شدیم و در این جلسه شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل و مشکلات مرتبط با استان خوزستان را طرح کردیم و در عین حال گزارشی از ۱۰۰ روز اول کاری در استان ارائه دادیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اعضای دولت نیز نظرات خود را مطرح کردند و رئیس جمهور به طور خاص و ویژه گفت که استان خوزستان را مورد توجه قرار می‌دهد و از همه اعضا خواست که به جد به دنبال حل مشکلات خوزستان و تسریع پروژه‌ها باشند.

استاندار خوزستان گفت: در مجموع ارزیابی مثبتی از روند کار ۱۰۰ روزه در استان خوزستان شد. مسائل و مشکلات طبیعتا در چارچوب سفر دولت قابل حل است. سفر زمانی انجام شد که دو سه روز از به روی کار آمدن دولت گذشته بود. خوشبختانه موفق شدیم این مصوبات را احصاء و پروژه‌ها را شناسنامه‌دار کنیم.

وی افزود: در نهایت در جلساتی تمام مشکلات استان خوزستان در زمینه‌های مختلف از جمله مشکلات آبادان و خرمشهر احصاء شدند و اکنون به تصویب رسیده‌اند و رئیس جمهور بر ابلاغ این مصوبات تاکید داشت تا اعتبارات آن‌ها به سرعت تامین شود.

خلیلیان گفت: از جمله اقداماتی که انجام می‌شود، در بحث آب شرب است که مشکلاتی در استان خوزستان از جمله شهرهای آبادان، شادگان و خرمشهر داریم. اعتبارات این‌ها تامین شده تا آب شرب مطمئنی برای این شهرها فراهم آوریم و در طرح‌ها تسریع شود.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب بیان کرد: در شبکه‌های فاضلاب مشکلات عدیده‌ای در آبادان، شادگان و بخش‌هایی از خرمشهر داریم که از آن‌ها بازدید شد. این پروژه‌ها در قابل مصوبات سفر دولت به استان خوزستان تصویب شده است.

استاندار خوزستان افزود: هنوز می‌بینیم در توسعه شهری در آبادان و خرمشهر مشکلاتی وجود دارد و انگار تازه جنگ تمام شده است. همه این مشکلات احصاء شده است.

وی که در یک بخش خبری صحبت می‌کرد، گفت: بیمارستان آبادان و بیمارستان قلب خرمشهر در این مصوبات آمده‌اند تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند. پروژه‌های مربوط به مشکلات دیگر نیز در قابل ۱۵ مصوبه برای استان خوزستان به تدریج اجرایی می‌شوند و شاهد کاهش مشکلات خواهیم بود.

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استاندار خوزستان استان خوزستان رئیس جمهور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه‌ پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهرهای خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

کد خبر 749590

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پایتخت تقسیم می شود؟