Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیک بیلبائو در سن مامس میزبان رئال مادرید بود و مثل دیدار چند هفته قبل از پس صدرنشین مقتدر لالیگا بر نیامد.
به گزارش آریا، صدرنشین لالیگا در آخرین دیدار سال 2021 مهمان اتلتیک بیلبائو بود. این دیدار با شروعی طوفانی همراه بود و رئال مادرید با دو گل کریم بنزما به فاصله چهار دقیقه باسکی ها را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بیلبائو خیلی سریع به یکی از دو گل خورده واکنش نشان دادند و با شلیک سانست به بازگشت به مسابقه امیدوار شدند. اما ادامه این دیدار گل دیگری نداشت و با وجود فشار اتلتیک بیلبائو در نیمه دوم و فرصت های گلزنی لوس بلانکوس در دقایق پایانی، مسابقه با همان نتیجه ده دقیقه ابتدایی به پایان رسید. رئال مادرید برای پانزدهمین بازی متوالی بدون شکست باقی ماند تا با اقتدار سال 2021 را به پایان برساند.
شرح گل ها:
اتلتیک بیلبائو 0-1 رئال مادرید؛ کریم بنزما: تونی کروس با یک پاس در عرض توپ را به بنزما رساند و او بدون لمس اضافه با یک ضربه فوق العاده از گوشه محوطه جریمه دروازه را باز کرد.
اتلتیک بیلبائو 0-2 رئال مادرید؛ کریم بنزما: ادن هازارد پشت محوطه جریمه قصد عبور از مدافع مقابل را داشت اما نتوانست و توپ پس از یک رفت و برگشت به بنزما رسید و تا او به راحتی با یک ضربه زمینی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.
اتلتیک بیلبائو 1-2 رئال مادرید؛ اویهان سانست: توپ را بین بازیکنان رئال مادرید به سانست رساندند و او پس از چند متر حرکت با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه کرد.

- اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا در این فصل اصلا در قامت قهرمان نبوده و با نتایج و عملکرد ضعیف، هوادارانش را ناامید کرده است. تیم دیگو سیمئونه پس از باخت به سویا، امشب هم مقابل گرانادا شکست خورد تا آن‌ها رسما وارد بحران شوند. دیگو سیمئونه اصلا دوران خوبی را سپری نمی‌کند و شاید می‌توانیم بگوییم که او به آخر مسیرش در اتلتی نزدیک می‌شود.
در بازی معوقه هفته نهم لالیگا، تیم‌های اتلتیکو مادرید و گرانادا به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان سیمئونه خیلی سریع و در دقیقه دوم بازی توسط ژائو فلیکس به گل رسیدند تا هواداران در خیال یک برد آسان در خانه گرانادا باشند اما پانزده دقیقه بعد، داروین ماچیس بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 61 نیز خورخه مولینا توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند. در ادامه حملات اتلتیکو مادرید جواب نداد تا تیم دیگو سیمئونه متحمل یک باخت دیگر شود؛ قهرمان فصل گذشته لالیگا، روزهای بدی را سپری می‌کند چرا که آن‌ها در کنار رئال مادرید پرمهره ترین تیم لیگ هستند اما نتایجی که گرفته‌اند با امکاناتی که دارند، کاملا در تضاد است.
اتلتیکو مادرید با این شکست، همچنان 29 امتیازی باقی ماند و با قرار گیری در رده پنجم جدول، فرصت صعود به رده چهارم را از دست داد. اکنون فاصله آن‌ها با صدر جدول 14 امتیاز است و دفاع از عنوان قهرمانی برای آن‌ها تقریبا محال به نظر می‌رسد. گرانادا نیز با این پیروزی از انتهای جدول کمی فاصله گرفت و با کسب سه امتیاز این بازی، 22 امتیازی شد و در رده دوازدهم جای گرفت.

- میلان در آخرین بازی خود در سال 2021 به مصاف امپولی رفت و دوباره به لطف اشتباهات فردی برخی بازیکنان، علی رغم به ثمر رساندن چهار گل زیبا، دو گل ساده هم دریافت کرد. امپولی و میلان در چارچوب بازی های هفته نوزدهم فصل 22-2021 سری آ به مصاف هم رفتند. میلان موفق شد با یک پیروزی قاطع و درخشان، سال 2021 را با برد پشت سر بگذارد.

- اینتر و تورینو در چارچوب بازی های هفته نوزدهم فصل 22-2021 سری آ به مصاف هم رفتند که در نهایت اینتر با تک گل دنزل دومفریز در این بازی پیروز شد. دنزل دومفریز برای دومین بازی متوالی موفق به گلزنی برای اینتر شد. با احتساب این بازی، تعداد کلین شیت های متوالی اینتر در سری آ به شش بازی رسید و این تیم از نظر دفاعی در فرم خوبی قرار دارد.
اینتر 1-0 تورینو؛ دنزل دومفریز 30`: در ضد حمله ای سریع از سوی اینتر، توپ در سمت چپ به ادین ژکو رسید. این مهاجم پیش روی کرد و وارد محوطه شد. سپس با پاسی عرضی توپ را بروزوویچ پاس داد. این بازیکن جا خالی داد تا توپ به دنزل دومفریز برسد و این بازیکن با شوتی زیبا دروازه تورینو را باز کرد.

- لیورپول آنقدر کارش را خوب بلد است که حتی با جوانانش به نتیجه دلخواه می رسد. در همین حال، مدافع چپ های براندان راجرز کار دست او دادند. لیورپول با شکست دادن لسترسیتی، خودش را به نیمه نهایی لیگ کاپ رساند. اهمیت این پیروزی وقتی مشخص می شود که در نظر داشته باشید قرمزها برخلاف مهمان خود، با تیم اصلی به زمین نیامدند و با وجود عقب افتادن 2-0 طی همان 15 دقیقه ابتدایی، تسلیم نشدند و در نهایت با گلی دیر هنگام در وقت های اضافه نیمه دوم، کار را به ضربات پنالتی کشاندند؛ جایی که کلهر با درخشش خود دو ضربه پنالتی حریف را مهار کرد و در نهایت ضربه دیوگو ژوتا، برد شیرینی برای شاگردان یورگن کلوپ رقم زد. 

- چلسی با شکست برنتفورد، به نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس صعود کرد. برنتفورد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ انگلیس، میزبان چلسی بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد. چلسی که در لیگ برتر انگلیس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد، با حضور چند بازیکن آکادمی در ترکیب اصلی توانست یک پیروزی روحیه بخش مقابل حریف همشهری کسب کند و به نیمه نهایی راه یابد.