Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@11:39:24 GMT

اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۵۹۵۱

اولین لپ تاپ گیمینگ ال جی

فرارو- لپ تاپ UltraGear۱۷G۹۰Q مجهز به پردازنده نسل یازدهم Tiger Lake H به عنوان اولین لپ‌تاپ گیمینگ برند ال جی وارد بازار خواهد شد.


به گزارش فرارو، غول الکترونیکی کره جنوبی از اولین لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی کرد. مدل جدید لپ تاپ LG UltraGear۱۷G۹۰Q نام دارد و نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال ورود به صنعت سخت افزار بازی است؛ صنعتی که به سرعت در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ال جی، مدتی پیش هم اسپیکر گیمینگ UltraGear GP۹ را معرفی کرده بود که اولین اسپیکر بازی محصول آن شرکت است.


لپ تاپ گیمینگ جدید ال جی UltraGear۱۷G۹۰Q دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی IPS LCD با کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۳۰۰ هرتز است. پردازنده این دستگاه چیپست نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX ۳۰۸۰ Max-Q می‌باشد. با توجه به این امکانات لپ تاپ UltraGear۱۷G۹۰Q در سطح بالاتری نسبت به لپ‌تاپ LG GRAM قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که پردازنده گرافیکی GeForce RTX ۳۰۸۰ که برای لپ تاپ گیمینگ جدید استفاده شده است، سریع‌ترین پردازنده گرافیکی است که در حال حاضر توسط شرکت Nvidia برای لپ تاپ‌ها ارائه شده است. همچنین این لپ تاپ گیمینگ با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.


این لپ‌تاپ گیمینگ دارای چهار پورت مختلف، ازجمله پورت HDMI و Ethernet، در پشت دستگاه نیز می‌باشد. این دستگاه بازی همچنین دارای یک باتری ۹۳ وات ساعتی، یک وب کم با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و یک صفحه کلید RGB است. لپ‌تاپ UltraGear۱۷G۹۰Q همچنین دارای حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده با دکمه پاور می‌باشد. بدنه پشتی دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و به رنگ خاکستری بنفش است.


این لپ تاپ همچنین دارای دو درگاه USB-A و دو درگاه USB-C است که یکی از آن درگاه‌ها پورت USB ۴ می‌باشد. جک هدفون و اسلات کارت microSD نیز ارائه شده است. این لپ تاپ از طریق درگاه ورودی اختصاصی DC شارژ می‌شود.


شرکت ال جی هنوز جزئیاتی درباره قیمت و زمان عرضه اعلام نکرده است. با این حال این شرکت اشاره کرده که جزئیات بیشتری را در CES ۲۰۲۲ ارائه خواهد کرد. نمایشگاه CES ۲۰۲۲ که از مهمترین رویداد‌های فناوری است از پنجم تا نهم ژانویه (پانزدهم تا نوزدهم دی ماه) با شرکت ۱۵۹ کشور در لاس وگاس برگزار خواهد شد. پیش بینی می‌شود که لپ تاپ UltraGear۱۷G۹۰Q در اوایل سال ۲۰۲۲ در بازار ایالات متحده و کره جنوبی عرضه شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد های پمپ آب

پمپ آب دارای کاربرد های بسیار گسترده و متنوعی میباشد. عمدتا از پمپ های آب برای تامین پیوسته آب در صنایع ، موسسات تجاری ، منازل ، بیمارستان ها و آکواریوم ها و غیره …استفاده می شود. - اخبار بازار -

ما همچنین می توانیم از پمپ های آب برای تامین و حمل و جابجایی اشکال مختلفی از مایعات ، بسته به ظرفیت پمپ استفاده کنیم. متداولترین پمپ های آبی که استفاده می شوند پمپ های آب شناور و پمپ های آب جتی هستند . استفاده های متفاوتی از پمپ های آب می شود.
در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از انواع  پمپ آب پمپیران  و پمپ آب ابارا که دو برند از با کیفیت ترین برند های موجود در بازار میباشند بپردازیم.
اگر شما نیز قصد خرید پمپ آب  ارزان با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر را دارید، همین حالا با ما در مجموعه مستر جهت استعلام قیمت و مشاوره تماس بگیرید.

 

 

پمپ آب شناور تک فاز پمپیران

پمپ های آب شناور تک فاز پمپیران در اصل تنها شامل یک سری می باشند و آن هم الکتروپمپ شناور تک فاز URD است. این پمپ ها به انشعاب برق سه فاز احتیاج دارند و بعضا بوسیله برق تک فاز نیز عمل می کنند. این پمپ ها در قطر خارجی 4 اینچ تولید و آب بندی می شوند و خنک کاری آن توسط روغن انجام می گردد.

از اینگونه پمپ ها جهت تامین آب مناطق مسکونی در روستا ها استفاده می شود، همچنین این پمپ آب در تاسیسات مسکونی و آبنما ها و فضای سبز نیز کاربرد دارند.

ویژگی ها و مشخصات فنی پمپ آب شناور تک فاز

قطر خروجی پمپ 1/2 1 تا 2 اینچ استظرفیت آبدهی این نوع پمپ تا 24 متر مکعب در ساعت می باشدارتفاع پمپ تا 263 متر استفشار تست شده بر روی پمپ 39 بار استاین نوع پمپ امکان نصب افقی و عمودی را دارا استیاتاقانهای آن از نوع بلبرینگ میباشندخنک کاری و روانکاری بوسیله روغن موتور انجام میشودبدنه و قطعات فلزی موتور از جنس استنلس استیل هستنددارای توان خروجی 2.2 ~ 0.37 کیلو وات است

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران

پمپ های آب شناور چاهکی پمپیران شامل دوسری از محصولات، اعم از پمپ چاهکی pv4 و پمپ چاهکی pv5 می باشند که در ادامه قصد داریم هر کدام را به شما معرفی کنیم.

پمپ چاهکی pv4:

پمپ چاهکی pv4 پمپیران یک پمپ عمودی معلق مجهز به محور چند تکه می باشد. محفظه حلزونی این پمپ ها از مدل تکی می باشد و دارای انواع یاتاقان­های لغزشی در لوله بدنه آن به منظور مهار کردن محور است.

این یاتاقان­ها، امکان خنک­ کاری بوسیله مایع مورد پمپاژ یا مایع خارجی را دارا نیز هستند. این پمپ قابل استفاده جهت نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و به منظور پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv4 پمپیران

این نوع پمپ دارای ظرفیت 5 تا 1800 مترمکعب بر ساعت استارتفاع پمپاژ این پمپ تا 95 متر می باشدقطر رانش این نوع پمپ تا300 میلیمتر استمحدوده دمای کاربردی این پمپ 10- تا 100 درجه سانتی گراد استماکزیمم طول لوله مستغرق 5500 میلیمتر است

پمپ چاهکی pv5:

پمپ چاهکی pv5 پمپیران یک پمپ عمودی معلق، دارای محور چند تکه است. محفظه حلزونی آن از نوع تکی است و انواع یاتاقان­های لغزشی دارا میباشد که در لوله بدنه آن به منظور مهار کردن محور است.

این پمپ امکان خنک کاری بوسیله یاتاقانها و مایعهات پمپاژ شده را دارد. افزون بر آن می توان با مایعات خارجی نیز عمل خنک سازی را انجام داد. این پمپ مناسب استفاده نصب در چاهک­ها، کانال­ها، و مخازن و به منظور پمپاژ کردن مایعات تمیز و مایعات حاوی ذرات جامد ریز طراحی شده است.

مشخصات پمپ آب چاهکی pv5 پمپیران

ظرفیت پمپ 5 تا900 مترمکعب بر ساعت است
ارتفاع پمپاژ آن تا 95 متر می باشد
این نوع پمپ دارای قطر رانش تا 200 میلیمتر است
محدوده دمای کاربردی پمپ 10- تا 100 درجه سانتی گراد است
ماکزیمم طول لوله در اب 1000 میلیمتر است

پمپ آب جتی ابارا سری AGA

پمپ آب ابارا  ایتالیا مدل AGA که به نام پمپ جتی ابارا نیز معروف است، فشار بیشتر و دبی کمتری نسبت به پمپ بشقابی ابارا اعمال می کند.
پمپ آب خانگی ابارا مدل AGA خودمکش میباشد و قطر ورودی و خروجی آن 1 اینچ است. این پمپ ها اغلب در امور خانگی کاربرد دارد و دارای توان 0.75 کیلوات هستند. جنس پوسته و پروانه و شفت آن به ترتیب چدن، برنج یا نوریل و استیل می باشد. ماکزیمم هد و آبدهی این سری در بزرگترین سایز آن 47.5 متر و 3.6 متر مکعب بر ساعت است.

پمپ شناور ابارا

پمپ های آب شناور ابارا از جنس استیل بوده و در مدل های IDROGO EBS OM-ONK تولید می شوند. این پمپ ها کاربرد های گوناگونی داشته و به منظور جابجایی آب در چاه و سیستم های آبیاری و کشاورزی و … استفاده می شوند.

پمپ شناور ابارا WINNER طبقاتی استیل

جنس پمپ شناور ابارا سری WINNER از استیل بوده و به شکل تک فاز و سه فاز تولید می شود. دمای سیال از 30 درجه سانتی گراد می باشد.

 

پمپ شناور طبقاتی استیل ابارا مدل IDROGO

پمپ شناور ابارا سری IDROGO یک پمپ کف کش شناور طبقاتی بوده که دمای سیال از 40 درجه سانتی گراد، هد تا 68 متر و توان الکتروموتور آن از 0.45 تا 1.5 کیلووات می باشد.

پمپ ابارا یکی از بزرگترین برندهای تولید پمپ آب در جهان است که در تلاش است تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کارایی تولید نماید. محصولات این مجموعه در گروه های متنوعب از جمله خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آبیاری و فاضلاب قرار می گیرند. پمپ های آب ابارا یکی از برند های معتبر موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی نیز دارد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • کاربرد های پمپ آب
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد