Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی هدایت شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه 19 در راستای شناسایی و رفع مشکلات نمایشگاه شهرآفتاب به منظور آمادگی هرچه بهتر این مجموعه برای انتقال نمایشگاه ها از سطح شهر تهران، از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل نمایشگاه شهرآفتاب، ظهر روز چهارشنبه مهدی هدایت به همراه جمعی از مدیران و معاونین خود از مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب بازدید و با محمدرئوف قادری مدیرعامل این مجموعه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست  هدایت با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ دسترسی دروازه ورودی جنوب شهر تهران محسوب می شود افزود: نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در ورودی این دروازه با امکاناتی که دارد یک سرمایه ملی محسوب می شود که از فرصتهای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

شهردار منطقه نوزده پس از بررسی مشکلات ورودی نمایشگاه شهرآفتاب، افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل دسترسی‌های ورودی و به ویژه شبدری و تقاطع غیرهمسطح ارتباطی اتوبان خلیج فارس با نمایشگاه در بودجه 1401 دیده شده است و امید می رود به زودی تمامی راه‌های دسترسی آماده شود.

محمدرئوف قادری در این دیدرا به ظرفیت های نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برای توسعه جنوب تهران پرداخت و اظهار داشت: ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، نمایشگاهی، تجاری و بازرگانی در این نمایشگاه وجود دارد و این مجموعه بستر مناسبی برای مشارکت و حضور سرمایه گذار داخلی و خارجی در بخش های خدماتی، نمایشگاهی، فرهنگی و … است.

گفتنی است در پایان، از بخش های اصلی نمایشگاه شهر آفتاب، سالن های سه قلو، محور چهار باغ، مرکز تجارت، رواق ها، آبنمای میدان مرکزی، پلازا و … بازدید انجام شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نمایشگاه شهرآفتاب نمایشگاه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است