Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:01:54 GMT

سرپرست دانشکده نفت اهواز منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۶۰۸۲

سرپرست دانشکده نفت اهواز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شاهین کرد در حکمی از سوی رئیس دانشگاه نفت، به عنوان سرپرست دانشکده‌ نفت اهواز منصوب شد.

شاهین کرد از نخبگان خوزستانی است که معاونت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عضویت در هیئت علمی دانشگاه نفت و عضویت در شورای پژوهش شرکت ملی نفت ایران را در کارنامه دارد.

دانشگاه صنعت نفت وابسته به وزارت نفت ایران است که از سال ۱۳۱۸ فعالیت خود را آغاز نمود و هم‌اکنون به عنوان یکی از قدیمی‌ترین موسسات آموزش عالی در ایران بشمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دستاوردهای تربیت متخصصین در این دانشگاه، ملی شدن صنعت نفت بود که برگ زرینی در تاریخ ایران محسوب می‌شود. متخصصین این دانشگاه در راه‌اندازی بخش‌های مختلف پالایشگاه آبادان، شگفت جهانیان را برانگیختند، در حالی که برخی از کشورهای خارجی ادعا کرده بودند که ایرانی‌ها حتی نمی‌توانند آب آشامیدنی تصفیه کنند.
            
با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اعمال تحریم‌های مختلف، تربیت‌یافتگان این دانشگاه نقش مهم دیگری را در جهت قطع وابستگی به بیگانگان ایفا نموده‌اند.

جواد اوجی وزیر کنونی نفت از جمله فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز نفت آموزش عالی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد