Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ با اجرای موفق رزم گسترده شبانه یگان‌های مختلف نیروی زمینی سپاه پایان یافت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه‌نیوز، مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه که در منطقه عمومی جنوب کشور آغاز شد، در نخستین ساعات بامداد امروز با اجرای عملیات رزم گسترده شبانه و به کارگیری تاکتیک‌های ترکیبی یگان‌های تکاور، زرهی، توپخانه، پهپاد و بالگرد‌های تهاجمی هوانیروز پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رزمایش تمامی واحد‌ها و یگان‌های شرکت کننده به تجهیزات رزم در شب تجهیز شده بودند و به خوبی توانستند اهداف رزمایش را محقق کنند.

اجرای آتش بالگرد‌های تهاجمی هوانیروز سپاه در مرحله نهایی رزمایش با موفقیت به انجام رسید و یگان‌های رزمی این نیرو با بهره گیری از این تجهیزات توانستند به بهترین شکل به اجرای ماموریت مطابق با سناریوی رزمایش بپردازند.   بیشتر بخوانید: سومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷/ اجرای موفقیت‌آمیز سناریو‌های محتمل آفندی و پدافندی   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه رزمایش پیامبر اعظم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه رزمایش پیامبر اعظم رزمایش پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی