Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریفی هافبک جوان پرسپولیس نخستین گلش با پیراهن این تیم را به پدر و مادرش تقدیم می‌ کند.

به گزارش طرفداری، مصاحبه محمد شریفی را می خوانید:

از اینکه نخستین گل رسمی‌ات را به ثمر رساندی چه احساسی داری؟

قطعا از این موضوع خوشحالم و گلم را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم که در این چند سال خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم این روند را در بازی‌های بعد هم ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو نسبت به گذشته حالا موقعیت خوبی در پرسپولیس پیدا کرده‌ای. قبول داری حفظ این موقعیت سخت است؟

بله، به‌خوبی می‌دانم که چه موقعیتی دارم و مهم این است که بتوانم آن را حفظ کنم. اگر بازیکنی در تیمی غیراز پرسپولیس بازی کند قطعا وضعیتش فرق می‌کند. بازیکن پرسپولیس ۵‌برابر بیشتر باید تلاش کند تا به هدف‌هایش برسد. من باید از اعتماد کادر فنی هم تشکر کنم و این موضوع هم تأثیرگذار است. از طرفی کمک بزرگ‌ترهای تیم هم می‌تواند بیشتر به من کمک کند. من جوان هستم و باید قدر این موقعیت را بدانم، استراحت و تغذیه هم بسیار مهم است و همیشه به‌خودم می‌گویم باید قدر این روزها را بدانم.

با وجود بازی در پست هافبک دفاعی، به‌نظر می‌رسد نفوذ و گل زدن را هم دوست داری؟

مسئله مهم این است که ابتدا وظایف خودم را در پستی که بازی می‌کنم انجام دهم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. در مواقع حمله یا روی ضربات ایستگاهی نیز دوست دارم شانس خودم را برای گل زدن امتحان کنم و دوست دارم دوباره برای پرسپولیس گل بزنم.

رقابت بین مدعیان قهرمانی نزدیک است. فکر می‌کنی پرسپولیس قهرمان شود؟

ما به موفقیت خودمان اطمینان داریم. ما گروهی هستیم که تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم تا به هدف‌هایمان برسیم و امیدوارم ششمین قهرمانی پیاپی را هم جشن بگیریم.

در این مدت که کمتر بازی می‌کردی آیا به این فکر افتادی که از پرسپولیس جدا شوی؟

من هیچ وقت به‌خودم انرژی منفی نمی‌دهم و همیشه دوست دارم برای رسیدن به هدف‌هایم بجنگم و تلاش کنم. صبر کردن و تلاش کردن می‌تواند هر چیز سختی را تغییر دهد.

در بین فوتبالیست‌های ایرانی و خارجی سبک بازی کدام بازیکن را می‌پسندی؟

در بین فوتبالیست‌های ایرانی کریم باقری و علی کریمی بازیکنان مورد علاقه من هستند. در بین خارجی‌ها هم فابرگاس و جرارد را دوست دارم.

در مورد بازی با ذوب‌آهن چه صحبتی داری؟

تمام هدف ما این است که روند خوب خودمان را ادامه دهیم. در این بازی هم میزبان هستیم و باید برنده از زمین بیرون بیاییم. در راه رسیدن به قهرمانی تمام امتیازها برای ما مهم هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود