Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قطعه سوم محور سربیشه -درح - میل ۷۸ (مرز ماهیرود) که استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه از آن بازدید کرد، به طول ۱۰ کیلومتر دوبانده شده و هفته گذشته زیر بار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدید که جمعی از مسوولان استانی و شهرستان سربیشه نیز حضور داشتند گفت: محور سربیشه - درح - میل ۷۸ به طول ۱۲۴ کیلومتر در دست دوبانده‌سازی است و ۱۰ کیلومتر از این محور نیز سال گذشته دوبانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید داعی افزود: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، چنانچه شرایط آب و هوایی مساعد باشد تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور، دوبانده می‌شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار خراسان جنوبی امروز برای بررسی میدانی زیرساخت‌ها و وضعیت مبادلات تجاری در مرز رسمی ماهیرود به شهرستان سربیشه رفت و با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان سربیشه از قطعه سوم محور سربیشه - درح - میل ۷۸ که جاده ترانزیتی است، بازدید کرد.

بازدید از پایانه مرزی ماهیرود، عملیات اجرایی پروژه نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری در مرز ماهیرود، گفت و گو با تجار ایران و افغانستان، افتتاح پروژه ساختمان مرزبانی و کلنگ‌زنی مجتمع اقامتی رفاهی از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به مرز ماهیرود است.

قرار است شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات استان نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی در منطقه مرزی ماهیرود تشکیل جلسه دهد.

قناعت در اولین سفر شهرستانی خود به شهرستان مرزی نهبندان و سپس به شهرستان‌های قاینات و فردوس سفر کرد و امروز به مرز رسمی ماهیرود در شهرستان سربیشه رفت.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و شهر سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه جواد قناعت خراسان جنوبی مناطق مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه جواد قناعت خراسان جنوبی مناطق مرزی شهرستان سربیشه خراسان جنوبی محور سربیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد