Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های گل‌محمدی در نیمه دوم برنامه و تاکتیک تیم را عوض کرد که اگر این اتفاق در نیمه اول رخ می‌داد به گل‌های بیشتری دست پیدا می‌کردیم.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرگل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستا توربین در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی جذابی بود و یحیی گل‌محمدی با تعویض‌های هوشمندانه توانست تیم را رو به جلو حرکت دهد، تیم ویستا توربین بسیار دونده و با انگیزه نشان داد، اما نوع بازی پرسپولیس اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو تیم با شرایط روحی و روانی خوبی وارد میدان شدند؛ ویستا توربین بدون ترس و با انگیزه بود. گل‌محمدی با تعویض‌های به موقع و حساب شده توانست تیم حریف را در نیمه زمین خودش نگه دارد و خلاء بین خط هافبک که در نیمه اول وجود داشت برطرف شد که با شروع نیمه دوم یک بازی کاملاً زیبا را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس در نیمه اول دو، سه موقعیت روی دروازه ویستا توربین ایجاد کرد که به گل ختم نشد، زیرا خط هافبک آن‌طور که انتظار داشتیم مهدی عبدی را صاحب موقعیت نمی‌کردند.

*ادمین‌های کم سن و سال فضای مجازی بلای جان شده‌اند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم برنامه و تاکتیک پرسپولیس عوض شد و بازیکنان پرس از جلو را شروع کردند و اجازه ندادند ویستا توربین از نیمه زمین خودش جلو‌تر بیاید. این اتفاق اگر همان نیمه اول رقم می‌خورد پرسپولیس می‌توانست با گل‌های بیشتری زمین بازی را ترک کند. به نظر من سیستم ۴-۲-۳-۱ خیلی به تیم کمک می‌کند، زیرا خط هافبک با خلق موقعیت برای مهاجمان، می‌توان به قلب دفاع تیم حریف نفوذ کرد.

عربشاهی در ادامه درباره عملکرد عیسی آ‌ل‌کثیر در ترکیب تیم پرسپولیس عنوان کرد: آل‌کثیر بازیکن خوبی است و باید سعی کند در مرکز زمین حرکت کند و به کناره‌ها نرود. بازیکن مهاجم باید کاری کند که بازیکن‌های کناری به او توپ بدهند. آل‌کثیر باید طوری بازی کند که با تاکتیک تیم همخوانی داشته باشد تا به این صورت بتواند تیم حریف را تحت فشار بگذارد.

وی درباره عملکرد صدری در باشگاه پرسپولیس گفت: از صدری تشکر می‌کنم که با تلاش‌های زیاد برای حل مشکلات پرسپولیس قدم برمی‌دارد. بسیاری از ادمین‌های کم سن و سال فضای مجازی قصد تخریب این چهره ورزشی و دلسوز را دارند و شدند بلای جان. صدری چاله‌های تیم را می‌شناسد و به خوبی توانسته مشکلات پرسپولیس را حل کند. از وزیر ورزش خواستارم که این فرد ورزشی که دلسوز باشگاه است را مدیرعامل کند.

*دست کم گرفتن ذوب آهن می‌تواند عواقب بدی برای پرسپولیس داشته باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن‌های تاجیک اظهارداشت: من بازی و سبک این دو بازیکن را دقیق ندیدم، اما امیدوارم جذب این دو بازیکن برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد. در نیم فصل پرسپولیس نیاز به جذب یک بازیساز خوب مثل سروش رفیعی دارد، ما در گذشته بشار رسن را داشتیم که با بازیسازی فوق‌العاده‌اش موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کرد. اکنون پرسپولیس بازیساز کاربلد می‌خواهد تا مهاجم‌های تیم را صاحب موقعیت کند.

عربشاهی در پایان در خصوص بازی پیش روی این تیم مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم ریشه‌دار و مطرحی است و دست کم گرفتن این تیم می‌تواند عواقب بدی برای پرسپولیس داشته باشد. سیستم ۴-۲-۳-۱ بهترین ارنج است، چون می‌تواند با دو مهاجم بر روی دروازه ذوب آهن فشار آورد. ما ۳ - ۴ هافبک دفاعی داریم که می‌توانند خلق موقعیت کنند و دو مهاجم پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهند. به امید خدا این بازی را می‌بریم و با وجود هوادارانی که داریم در پایان فصل ششمین قهرمانی را کسب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پنجره پرسپولیس باز شد

انتهای پیام/

برچسب ها: ضیا عربشاهی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ضیا عربشاهی پرسپولیس ویستا توربین گل محمدی نیمه اول ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: مهر

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد