Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:41:40 GMT

لاف زنی مقام صهیونیست علیه ایران و حزب الله

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۶۶۱۸

لاف زنی مقام صهیونیست علیه ایران و حزب الله

فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که قرار است در ماه آوریل آینده پست خود را تحویل بگیرد به رجزخوانی علیه ایران و حزب الله لبنان پرداخت.

به گزارش مشرق؛ به نقل از رای الیوم، یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی به موضع گیری خصمانه علیه ایران و حزب الله پرداخت.

تومر فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که قرار است در ماه آوریل آینده عهده پستش را تحویل بگیرد، مدعی شد که در صورت بروز جنگ میان این رژیم و حزب الله لبنان دست به اقدامی قوی خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادعا کرد: اسرائیل خواهان رقم زدن سرنوشت جنگ در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین تلفات است.

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه به رجزخوانی برای برنامه هسته ای ایران هم پرداخت و مدعی شد که رژیم صهیونیستی توان اقدام نظامی موثر علیه تاسیسات هسته ای ایران ونابودی آن را دارد.

این رجزخوانی فرمانده جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که «دنی سیترینوویک»، رئیس اسبق بخش امور ایران در یگان تحقیقات اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار مطلبی در این وب سایت، به چرایی عملیاتی نشدن گزینه نظامی این رژیم علیه ایران پرداخت.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی در واکنش به مدعیات مطرح شده مقامات تل آویو در خصوص آماده سازی این رژِیم برای حمله نظامی به ایران، نوشت: با این وجود، با توجه به تقویت توان موشک‌های زمین به هوای ایرانی که عمدتاً بر پایه سامانه‌های موشکی اس - ۳۰۰ روسیه و سامانه‌های بومی مانند باور ۳۷۳ و سوم خرداد فعال هستند، چالش‌های استراتژیک بیشتری در برابر اسرائیل وجود خواهد داشت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت رژیم صهیونیستی ایران حزب الله لبنان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی علیه ایران حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان سعودی و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند.

کانال 12 رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است که در جریان جنگ غزه، تماس‌های ویژه‌ای به صورت مخفیانه برای عادی سازی روابط و انعقاد یک توافق تاریخی بین اسرائیل با عربستان سعودی صورت گرفته است.

پیش‌تر «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود، فاش کرد.

به گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق رسیده است.

به گفته این مقام، محور دوم توافق تسهیل دستیابی عربستان به سلاح‌های پیشرفته امریکاست.

همچنین در محور سوم، دو کشور درباره برنامه هسته‌ای غیر نظامی تابع نظارت شدیدی توافق کرده‌اند که به موجب آن عربستان می‌تواند از منابع اورانیوم خود برای رآکتورهای هسته‌ای استفاده کند.

این مقام در ادامه تأکید کرد که در برابر، عربستان متعهد شده که سرمایه‌گذاری‌های چین در خاک عربستان و نیز روابط نظامی خود با چین را محدود کند و سامانه‌های پدافندی جدید خود را کاملا با تسلیحات آمریکایی نوسازی کند، تعهدی که منافع بسیاری برای تولیدکنندگان سلاح آمریکایی خواهد داشت و به ارتش‌های دو کشور امکان همکاری متقابل را می‌دهد.

این مقام آگاه تأکید کرد که عربستان در ازای همه این توافقات روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد با این شرط که «بنیامین نتانیاهو» متعهد به همکاری برای برقراری راه حل دو دولتی با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از اصلاح آن باشد.

جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»