Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:12:21 GMT

مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۶۶۴۳

مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) پایان یافت

مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ با اجرای موفق رزم گسترده شبانه یگان‌های مختلف نیروی زمینی سپاه پایان یافت.

به گزارش مشرق؛ به نقل از سپاه نیوز، مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه که در منطقه عمومی جنوب کشور آغاز شد، در نخستین ساعات بامداد امروز با اجرای عملیات رزم گسترده شبانه و به کارگیری تاکتیک‌های ترکیبی یگان‌های تکاور، زرهی، توپخانه، پهپاد و بالگردهای تهاجمی هوانیروز پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش تمامی واحدها و یگان‌های شرکت کننده به تجهیزات رزم در شب تجهیز شده بودند و به خوبی توانستند اهداف رزمایش را محقق کنند.

اجرای آتش بالگردهای تهاجمی هوانیروز سپاه در مرحله نهایی رزمایش با موفقیت به انجام رسید و یگان‌های رزمی این نیرو با بهره‌گیری از این تجهیزات توانستند به بهترین شکل به اجرای ماموریت مطابق با سناریوی رزمایش بپردازند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپاد نیروی زمینی سپاه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی