Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@13:00:11 GMT

بازگشایی خط پنج متروی تهران، بدون هیچ محدودیتی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۶۶۵۴

بازگشایی خط پنج متروی تهران، بدون هیچ محدودیتی

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خط پنج متروی تهران و حومه بدون هیچ محدودیتی از ابتدای صبح امروز (پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰) به شهروندان و مسافران خدمات رسانی دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی شایسته اصل با بیان اینکه پس از حادثه بلافاصله با تلاش بی وقفه پرسنل خدوم شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، موفق شدیم سرویس دهی در خط پنج را در کمترین زمان بر قرار کنیم افزود: شب گذشته مسیر تهران (صادقیه) به سمت کرج- گلشهر بازگشایی شد و با تلاش همکارانم موفق شدیم امروز صبح نیز مسیر جنوبی خط را از مسیر گلشهر -کرج به سمت تهران (صادقیه) را بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از تمام شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در مسیر آماده سازی خط پنج این شرکت را یاری کردند تشکر کرد و افزود: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 صبح روز گذشته دو رام قطار متروی تهران-کرج در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه حدود ۲۰ نفر از مسافران مصدوم شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مترو تهران شرکت بهره برداری متروی تهران متروی تهران و حومه خط پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون