Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا بریانیان اصفهانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با داشتن سهمیه حضور سه بازیکن ملی‌پوش، ذوب‌آهن امسال موفق به تکمیل سهمیه ملی خود نشد و ما فقط با داشتن یک بازیکن ملی‌پوش وارد رقابت‌ها شدیم.
وی ادامه داد: بعد از گرفتن عنوان چهارمی در دور رفت از این رقابت‌ها، تمرینات را به شکل منسجم‌تری در پیش گرفتیم و تغییر مدیرعامل باشگاه و مدیریت امور بانوان در تمرینات و رقابت‌ها انگیزه این تیم را دوچندان کرد و درنهایت به‌عنوان نایب‌قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بریانیان با اشاره به توجه ویژه باشگاه ذوب‌آهن به بومی‌گرایی در استفاده از بازیکنان خاطرنشان کرد: از ۱۵ بازیکنی که در اختیار داشتیم ۱۰ نفر از آن‌ها بومی اصفهان بودند و با میانگین سنی ۲۲ تا ۴۰ سال در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم.
وی ضمن اشاره به حضور روانشناس ورزش در این تیم افزود: حضور روانشناس ورزشی در تیم باعث اتحاد و انسجام بیشتر در تیم شده بود و یکی از عوامل تأثیرگذار در کسب عنوان نایب‌قهرمانی داشتن وحدت و همدلی در اعضای تیم بود.
بریانیان با ابراز رضایت از بازیکنان ذوب‌آهن در این دور از رقابت‌های والیبال نشسته بانوان گفت: در پنج بازی از این رقابت‌ها، ۴ نفر از بازیکنان ذوب‌آهن به‌عنوان بازیکن برتر انتخاب شدند و از طرفی کاپیتان ملی‌پوش تیم ما عملکرد مؤثری در مسابقات داشت.
سرمربی تیم والیبال نشسته زنان ذوب‌آهن اصلی‌ترین معضل کنونی این رشته را این‌گونه توصیف کرد: درزمینهٔ استعدادیابی این رشته در بین معلولان از سوی سازمان‌های مربوطه همکاری‌های لازم صورت نمی‌گیرد و درنهایت به فراموشی سپرده می‌شود.
وی اضافه کرد: رشته‌های معلولان به خاطر هزینه‌های مالی بیشتری که متحمل می‌شوند گاهی در نیمه‌راه رها می‌شوند و با مشکلاتی ازجمله نبود حامی مالی مواجه هستند.
بریانیان در پایان تأکید کرد: اگر حامیان مالی قدرتمندی در ورزش زنان و معلولان وارد شوند، پیشرفت چشمگیری در ورزش این قشر شاهد خواهیم بود.
نوزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته امسال با حضور ۶ تیم آغاز شد و با انصراف تیم آمل در دور برگشت، رقابت‌ها با پنج تیم ادامه یافت. 
در دور پایانی این رقابت‌ها که در هرمزگان برگزار شد، سپاهان به‌عنوان قهرمان و ذوب‌آهن به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

برچسب‌ها والیبال نشسته شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال نشسته شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اصفهان والیبال نشسته شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اصفهان والیبال نشسته رقابت ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد