Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل آموزش و پرورش استان از جذب ۷۶۰ نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان از مهرماه ۱۴۰۱ در آموزش و پرورش استان همدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد پورداود صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‎های صورت گرفته در آموزش‌و‌پرورش استان از مهرماه سال آتی 760 فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب دستگاه تعلیم‌ و‌ تربیت استان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پورداود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مهرماه سال‌های 1401 تا 1403، علاوه بر جذب منابع ماده 28، نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان که بومی استان هستند در آموزش‌و‌پرورش مشغول به کار خواهند شد.

وی به مشکل کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی امسال اشاره کرد و گفت: با جذب نیرو، این مشکل در سال‌های آینده وجود نخواهد داشت.

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش استان همدان درباره کمبود نیروی معلم در همدان تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی بیش از یک هزار و 800 همکار فرهنگی در سال جاری و اختصاص صرفا 685 نفر نیرو، استان همدان با کمبود نیرو مواجه شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس: 125 هزار میلیارد ریال برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافترتبه‌بندی معلمان از چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟/ 730هزار معلم مشمول قانونگزارش| پایان سراب 10 ساله معلمان در دولت سیزدهم/ تعیین تکلیف طرح "رتبه‌بندی" با تقسیم‌بندی معلمان بر 5 رتبه

پورداود افزود: با تلاش و همت همکاران و بر اساس مجوزهای وزارت متبوع از کارراه‌های مختلف مانند اضافه تدریس معلمان شاغل، استمرار خدمت همکارانی که 30 سال خدمت آن‌ها تمام شده بود، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان فرهنگی و دانشجو معلمان، فعلا مشکل کمبود مرتفع شده است.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند

به گزارش تابناک، علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری پیرامون سلامت روان معلمان اظهار داشت: در حال حاضر تنبیه بدنی دانش آموزان بسیار اندک است. در پذیرش معلمان جدید به صورت کانون‌های ارزیابی، معلمان را بررسی کردیم و مهارت گفتاری، رفتاری، روحیات مورد نیازبرای معلمان و شخصیت و... بررسی می‌شود.

وی افزود: ۶۰ درصد نمره آزمون استخدامی به مبحث سلامت روان تعلق گرفته است تا با ضریب دادن به آن معلم با شخصیتی وارسته، آرام و صبور وارد آموزش و پرورش شود.

وی بیان داشت: معلمان شاغل در نظام تعلیم تربیت شور ما، به حق جزو بهترین‌ها هستند و ما کمترین مسائل نامطلوب را داریم.

فرهادی تصریح کرد: در گروه کیفیت بخشی، ۱۹ هزار نفر جذب خواهد شد که بیش از ۲ هزار نفر آن‌ها مشاور مراکز مشاوره هستند.

گفتنی است هنوز ما در کلاس‌های درس شاهد رفتار خشن و بعضا کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و آموزگاران هستیم. همچنین قرار است در قانون استخدامی آموزش و پرورش سلامت روان معلمان را لحاظ کند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش