Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان امروز در نشست مجازی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه سامانه برگزاری آزمون پایان ترم دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی جاری تغییر کرده است، اظهار داشت: به منظور رفاه حال دانشجویان و برگزاری بهتر و باکیفیت‌تر آزمون پایان ترم، اقدام به تغییر سامانه برگزاری این آزمون در این ترم تحصیلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی اضافه کرد: در این ترم آزمون دروس دانشگاه پیام نور در بستر سامانه کشوری سما لایو که باکیفیت‌تر و دارای امکانات بیشتری نسبت به سامانه ترم‌های گذشته است، برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه یکی از موارد اساسی در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مجازی کسب رضایت دانشجویان است، افزود: روز چهارشنبه یکم دی ماه آزمون آزمایشی در سامانه جدید به منظور ارزیابی اشکالات و آشنایی دانشجویان برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه در این آزمون آزمایشی بخشی از مشکلات شناسایی و رفع شد، ادامه داد: امروز پنجشنبه هم آزمون آزمایشی دیگری برگزار می‌شود تا دانشجویان با خیال راحت و بدون هیچ استرسی در امتحانات شرکت کنند.

احمدی با اشاره به اینکه سامانه سما لایو، شباهت‌های بسیاری با سامانه پیشین دارد، گفت: تیم‌های پشتیبان آموزشی، نرم افزاری و اطلاعاتی برای پاسخگویی به دانشجو مشخص شده‌اند که فهرست و شماره تماس آن‌ها در کانال دانشگاه به آدرس (kdpnu @) موجود است.

او اظهار داشت: به دانشجویان اطمینان داده می‌شود که آزمون‌ها با کمترین مشکل و چالش برگزار می‌شود و تیم پشتیبان به طور شبانه روز پاسخگوی آن‌ها خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به منظور پاسخگویی به سوالات دانشجویان در روز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۱ در فضای مجازی خبرداد و یادآور شد: در این جلسه ابتدا نحوه استفاده از این سامانه آموزش و سپس به سوالات دانشجویان پاسخ داده می‌شود.

احمدی به تغییر امتحانات پایان ترم روز دوم دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: در ۱۳ استان کشور از جمله کردستان براساس مجوز مرکز سنجش و آزمون دانشگاه تاریخ امتحانات دوم دی به ۲۷ همین ماه تغییر کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور کردستان امتحانات دانشگاه پیام نور کردستان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: با حضور ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، داوود قرونه در جمع خبرنگاران گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، 25 هزار و 262 زن و 12 هزار و 954 مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت کردند.

وی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است. 

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: 91 هزار و 326 نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.  

قروته خاطرنشان کرد: با حضور 38 هزار و 216 نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403 از صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 هم روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم