Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:48:03 GMT

خرید آنلاین باتری ماشین ارزان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۰۳۳

خرید آنلاین باتری ماشین ارزان

خرید اینترنتی باطری ماشین ارزان

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در ماشین بدون شک باتری می باشد. برای خرید باتری ماشین باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ایراندوست یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان می باشد. کیفیت تمامی محصولات این فروشگاه بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتری خودرو در واقع وظیفه بسیار مهمی در کارکرد خودرو دارد. باتری های خودرو همچنین مدل های متنوعی به خود اختصاص داده است. که با توجه به نوع خودرو به راحتی می توانید از این مدل باتری ها استفاده کنید. مهم ترین وظیفه اصلی باتری خودرو تامین نیرو و انرژی لازم برای استارت خودرو می باشد. در ادامه مطلب با خصوصیات باتری خودرو بیشتر آشنا خواهید شد.

روش های افزایش طول عمر باتری

همانطور که گفته شد برای خرید باتری خودرو باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید چرا که یکی از مهم ترین قطعات خودرو بدون شک باتری می باشد. از این رو باتری که خریداری می کنید باید کیفیت بسیار بالا و مناسبی داشته باشد.

یکی از بهترین سایت ها برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان بدون شک سایت ایراندوست می باشد. قیمت محصولات این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. برای خرید باتری ماشین تنها کافیست سفارش خود را در سایت ایراندوست ثبت نمایید. برای افزایش طول عمر باتری بهتر است برخی موارد را در نظر داشته باشید.

در ادامه با روش های افزایش عمر باتری آشنا خواهید شد:

بهتر است از محافظ گرما برای منبع برق ماشین استفاده کنید. در صورت کم شدن میزان شارژ باتری از 80 درصد بهتر است باتری را شارژ کنید. در فصل زمستان باتری خودرو را شارژ کامل کنید همچنین موتور ماشین گرم نگه دارید. در فصل تابستان باید مرتبا آب باتری خودرو را کنترل کنید. پیش از استارت بهتر است وسایل الکترونیکی را خاموش کنید. در صورت کامل شدن شارژ باتری آن را در محل سرد نگهداری کنید.

بررسی قیمت باتری ماشین

یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان بدون شک فروشگاه ایراندوست می باشد. متریال و کیفیت محصولات این فروشگاه بسیار مناسب می باشد. همانطور که می دانید قیمت باتری ماشین یکی از مهم ترین دغدغه های رانندگان است.

باتری خودرو در واقع وظیفه بسیار مهمی در کارکرد خودرو دارد. از این رو باتری که خریداری می کنید باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

در هنگام خرید باتری باید به مارک و طول عمر باتری توجه کافی داشته باشید. قیمت تمامی محصولات از جمله باتری ماشین در فروشگاه ایراندوست بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. قیمت باتری با توجه به مارک و نوع آمپر متفاوت می باشد. از این رو قیمت باتری های فروشگاه ایراندوست از 600 تا 2 میلیون تومان می باشد. می توانید بهترین و با کیفیت ترین باتری را با قیمت مناسب از ایراندوست خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید باتری ماشین

برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ایراندوست یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید باتری ماشین می باشد. کیفیت محصولات فروشگاه ایراندوست بسیار مناسب می باشد همین موضوع باعث محبوبیت این فروشگاه در بین خریداران شده است.

فروشگاه ایراندوست برخی از نکات مهم برای خرید باتری ماشین، با شما عزیزان به اشتراک می گذارد در ادامه با این نکات مهم آشنا خواهید شد.

خشک و یا تر بودن باتری

برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان یکی از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید خشک و یا تر بودن باتری می باشد. از این رو برای استفاده از خودرو بهتر است باتری های خشک را خریداری کنید چرا که از هر نظر مناسب و ایمن تر می باشند. از مزایای باتری های خشک می توان به نوسانات ولتاژ کم، ایمنی بیشتر و عمر طولانی اشاره کرد.

آمپراژ و ابعاد فیزیکی باتری

نوع و اندازه آمپر در باتری ها متفاوت می باشد. اگر در خودرو خود از برخی تجهیزات مانند ساب ووفر، باند و... استفاده می کنید بدون شک باید از آمپر های بیشتری استفاده کنید. همچنین ابعاد باتری که خریداری می کنید باید مناسب با محفظه باتری باشد.

تاریخ تولید باتری

برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان بهتر است نسبت به تاریخ تولید باتری توجه کافی داشته باشید. خرید باتری با تولید جدید بدون شک انتخاب مناسبی می باشد. در باتری های ایرانی تاریخ تولید در ابتدای شماره سریال قرار گرفته است. بهتر است نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

سخن پایانی

یکی از مهم ترین قطعات به کار رفته در ماشین بدون شک باتری می باشد. برای خرید این محصول باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی ایراندوست یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها برای خرید آنلاین باتری ماشین ارزان می باشد. کیفیت تمامی محصولات این فروشگاه بسیار مناسب می باشد. قیمت باتری های فروشگاه ایراندوست بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. می توانید بهترین و با کیفیت ترین باتری را با قیمت مناسب از این سایت خریداری کنید.

سوالات متداول خرید آنلاین باتری ماشین ارزان روش های افزایش طول عمر باتری به چه صورت است؟
بهتر است از محافظ گرما برای منبع برق ماشین استفاده کنید. در صورت کم شدن میزان شارژ باتری از 80 درصد بهتر است باتری را شارژ کنید. در فصل زمستان باتری خودرو را شارژ کامل کنید همچنین موتور ماشین گرم نگه دارید. پیش از استارت بهتر است وسایل الکترونیکی را خاموش کنید. در صورت کامل شدن شارژ باتری آن را در محل سرد نگهداری کنید. در فصل تابستان باید مرتبا آب باتری خودرو را کنترل کنید. باتری خشک برای خودرو بهتر است یا تر؟
برای استفاده از خودرو بهتر است باتری های خشک را خریداری کنید چرا که از هر نظر مناسب و ایمن تر می باشند. از مزایای باتری های خشک می توان به نوسانات ولتاژ کم، ایمنی بیشتر و عمر طولانی اشاره کرد. قیمت باتری های فروشگاه ایراندوست به چه صورت است؟
باتری که خریداری می کنید باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد. قیمت تمامی محصولات از جمله باتری ماشین در فروشگاه ایراندوست بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. قیمت باتری با توجه به مارک و نوع آمپر متفاوت می باشد. از این رو قیمت باتری های فروشگاه ایراندوست از 600,00 تومان تا 2,000,000 تومان می باشد.

 

اتتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی خرید آنلاین باتری ماشین قیمت باتری ماشین باتری خودرو رپرتاژ آگهی آلودگی هوا بودجه 1401 ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی نظر داشته باشید ترین فروشگاه ها بسیار مناسب یکی از مهم ترین بهتر است باتری باتری خودرو تمامی محصولات طول عمر باتری یکی از بهترین خریداری کنید استفاده کنید برای خرید شارژ باتری بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان که در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اسدالله جلال‌، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مخاطرات جوی ایجادشده به واسطه سیلاب چند روز گذشته، 60 تیم عملیاتی راهداری و 190 نفر راهدار با 150 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین به صورت شبانه‌روزی برای  عملیات بازگشایی محورهای روستایی به‌کارگیری شدند.  

وی گفت: به راه‌های ارتباطی بیش از 350 روستای استان در اثر سیلاب آسیب وارد شده بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب‌دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها، تخلیه قنوات، ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.  

جلال‌زاده، سامانه گویای 141 را راه ارتباطی بین هم استانی‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و  از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری با یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار خبر داد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد، گفت: براین اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی افزود: از محل اعتبارات 1402 برنامه‌ ریزی جهت بازسازی 14دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌ندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

جلال‌زاده به 2 هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده‌اند. برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی نیز جمعا 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل