Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان استقلال این روزها که از ترکیب تیمش دور است آماده است با اولین فرصت به ترکیب برگردد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین حسینی از جمله بازیکنانی است که برای آماده نگه داشتن خود تنها دل به تمرینات تیمش نمی‌بندد و تمرینات اختصاصی را هم در دستور کار خود قرار می‌دهد.

این دروازه‌بان که در بازی با پدیده نیز دوباره به قفس توری تیمش باز می‌گردد و قطعاً جای رضایی را در بازی هفته یازدهم لیگ برتر خواهد گرفت، اخیراً فیلمی از تمرینات اختصاصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد خارج از زمان تمرینات تیمی نیز تمریناتی به شکل فردی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی فیلمی را منتشر کرده بود که در آن مشغول تقویت عضلات زانو است و تلاش می‌کند اندام خود را در بهترین شرایط ممکن قرار دهد. یکی از دلایلی که سبب شده حسینی علاوه بر تمرینات تیمی به تمرینات اختصاصی روی بیاورد انگیزه بازی تا سنین بالا است.

حسینی عمیقاً دوست دارد تا سال‌های سال در سطح اول فوتبال ایران به دروازه‌بانی ادامه دهد و به همین دلیل رو به تمرینات اختصاصی آورده است. به یاد می‌آوریم که فرهاد مجیدی نیز تا ۳۸ سالگی در سطح اول فوتبال ایران بازی کرد و حتی تا پای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا نیز پیش رفت. این وضعیت مجیدی نشأت گرفته از تمرینات ویژه‌ای بود که زیر نظر مربیان اختصاصی خود در خارج از محیط تمرینی تیمش انجام می‌داد. حسینی نیز سال‌ها است همین رویه را طی می‌کند و انگیزه وافری برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران دارد. البته نباید فراموش کنیم که حسینی به دنبال بازگشت به تیم ملی هم هست و قصد دارد با ادامه کلین‌شیت‌ها در لیگ برتر خودش را به یکی از مدعیان حضور در تیم ملی بدل سازد. هرچند که اسکوچیچ بیشتر نگاهش به دروازه‌بان‌های لژیونر است و به همین دلیل بازگشت برای حسینی قدری دشوار‌تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سیدحسین حسینی استقلال سیدحسین حسینی تمرینات اختصاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت