Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه‌‌‌‌ گفت: آنچه امروز در این رزمایش به نمایش گذاشته شد ترکیبی از عناصر اصلی قدرت رزمی نیروی زمینی سپاه بود که شامل دفاع مستحکم در مواضع ثابت، عملیات ضد هلی‌برن می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار  سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری مرحله زمینی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 سپاه‌‌‌‌، از نیروی زمینی به‌عنوان ضامن اطمینان‌بخش استقلال تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور یاد کرد و گفت: آنچه امروز در این رزمایش به نمایش گذاشته شد ترکیبی از عناصر اصلی قدرت رزمی  نیروی زمینی سپاه بود که شامل دفاع مستحکم در مواضع ثابت، عملیات ضد هلی‌برن، استفاده از پهپادهای تهاجمی، مین‌های جهنده و قدرت آتش زرهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ترکیب هم رسته‌های متنوع نزسا، ترکیبی از آتش و حرکت علیه دشمنان چه در مواضع ثابت و چه متحرک است و این نشانگر توسعه تاکتیک‌های نوین برای نیروی زمینی است که هم قدرت تهاجمی با استفاده از تمامی سامانه‌ها را پیدا کرده و هم قدرت دفاع ثابت و متحرک روی زمین در برابر هر دشمن را دست یافته‌ است.  

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: نکات جدیدی که در این رزمایش وجود دارد شامل استفاده‌ مؤثر از پهپادهای تهاجمی انتحاری و شناسایی است که اجزای جدیدی از قدرت تهاجمی نیروی زمینی ما هستند، استفاده مؤثر از قدرت تهاجمی توسط بالگردها، شلیک موشک‌ها و راکت‌ها در فواصل دور از بالگردها است. همچنین استفاده مؤثر از مین‌های جهنده علیه اهداف متحرک دشمن و قدرت آتش دقیق واحدهای توپ‌خانه است. 

فرمانده‌کل سپاه از فرماندهی و کنترل و مدیریت نظام‌یافته و مدرن به‌عنوان نکته برجسته بخشی از رزمایش یاد کرد و گفت: این ویژگی برجسته هماهنگی موزونی را در میدان به نمایش درآورده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سردار سلامی نیروی زمینی سپاه سردار سلامی نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد