Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:30:38 GMT

پرسه‌زنی نماینده آمریکا در خیابان های تل آویو !

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۱۹۸

پرسه‌زنی نماینده آمریکا در خیابان های تل آویو !

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: واشنگتن کماکان بر این باور است که دیپلماسی و فشار بهترین راه درقبال ایران است.

به گزارش مشرق؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفر به سرزمین های اشغالی در جمع خبرنگاران گفت: ایالات متحده و شرکایش در حال بحث درباره چارچوب زمانی برای ادامه دیپلماسی هسته‌ای با ایران هستند و گفت وگوهای کنونی با تهران ممکن است طی چند هفته آینده به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: ما به طور علنی یک تاریخ را در تقویم مشخص نمی‌کنیم اما می‌توانم به شما بگویم که پشت درهای بسته درباره چارچوب‌ های زمانی صحبت می‌کنیم و این (چارچوب‌ زمانی) طولانی نیست.

این مقام ارشد آمریکایی افزود: واشنگتن همچنان بر این باور است که دیپلماسی، فشار و بازدارندگی بهترین راه حل برای برنامه هسته ای ایران است.

وی همچنین گفت که در دیدار با سران رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، آنها درباره ابزارهایی رایزنی کرده اند که اطمینان یابند جامعه بین‌الملل برای حفظ فشار بر ایران به منظور پایبندی به تعهداتش و بازگشت به پایبندی به توافق ۲۰۱۵ کنار یکدیگر و متحد خواهند بود.

جیک سالیوان افزود: از نظر مسائل عملیاتی فکر می کنم که بهتر است این موضوعات در گفت‌وگوهای خصوصی دیپلماتیک میان آمریکا و اسرائیل مورد بحث و رایزنی قرار گیرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان این سفر خود روز گذشته نیز به نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی گفته بود که ایالات متحده و اسرائیل برای ایجاد یک راهبرد امنیتی مشترک در یک برهه مهم و حساس قرار دارند.

به نظر می رسد ایستادگی و دست پر هیئت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران بر سر مواضع اصولی خود در وین و نیز خالی بودن دست آمریکایی ها باعث ناامیدی و بازگشت آن ها به تنظیمات کارخانه شده است. البته بازی آمریکایی ها با کارت تهدید به جنگ یا تحریم دیگر اثر بخشی خاصی برای آن ها ندارد؛ آمریکایی ها جز مذاکرات وین طرح دیگری نداشته و پلن B لاف زنی آن ها محسوب می شود.پرسه زنی های نماینده آمریکا در سرزمین های اشغالی افزوده دیپلماتکی برای واشنگتن نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مشاور امنیت ملی آمریکا مذاکرات وین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو

رسانه‌های روسی روز یکشنبه از نمایش یک تانک پیشرفته به غنیمت گرفته شده از ارتش اوکراین توسط نیرو‌های روس در روز‌های آتی خبر دادند.

نظامیان روس در حال جابجایی تانک آبرامز ساخت آمریکا از منطقه عملیات نظامی به مسکو هستند.

قرار است این تانک پیشرفته همراه با دیگر غنایم جنگی در منطقه‌ا‌ی در مسکو به نمایش گذاشته شود.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد که اوکراین به طور موقت تانک‌های آمریکایی آبرامز را به دلیل نگرانی از پهپاد‌های روسی از مقدم نبرد عقب کشیده است.

برخی متخصصان روسی می‌گویند که تانک‌های آبرامز اهداف راحتی برای پهپاد‌های روسی هستند.

دو مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته‌اند که این تصمیم پس از آن اتخاذ شده که این تانک‌ها قادر نیستند به طور فزاینده بدون اینکه شناسایی یا مورد هدف قرار بگیرند عمل کنند.

سال گذشته ایالات متحده در بخشی از بسته کمک‌های تسلیحاتی خود ۳۱ تانک آبرامز ام ۱‌ای ۱ به ارتش اوکراین داد، اما علیرغم استقرار اولیه، این تانک‌ها نتوانسته اند آنطور که باید موثر باشند و تا کنون گزارش شده است که پنج دستگاه از این تانک‌ها درحملات ارتش روسیه منهدم شده یا آسیب دیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • پیروزی بدون جنگ
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • فیلم/وضعیت خیابان‌های تل آویو و تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»