Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: سرمایه‌گذاری درحوزه نوسازی واحدهای صنعتی استان با ارتقا کمی و کیفی محصولات،‌ موجب افزایش درآمد بهره‌برداران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش صنعت قم است.

محمود سیجانی در گفت‌وگویی بیان کرد: نوسازی تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی نقش بسیار زیادی در توسعه فعالیت‌های تولیدی استان دارد و به همین دلیل مجوز معافیت گمرکی برای نوسازی تجهیزات پس از انجام بررسی‌های فنی، صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین رابطه از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری،‌ تعداد ۱۰۱ مورد مجوز معافیت گمرکی ماشین‌آلات به ارزش یک‌هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال برای واردات ماشین‌آلات جدید با تکنولوژی بالا در قم صادر شده‌است.

سیجانی عنوان کرد: با استفاده از این امکان، ظرفیت فعالیت خط تولید واحدهای صنعتی استان افزایش یافته و سطح بهره‌وری کار بالا می‌رود، به همین دلیل نوسازی تجهیزات مورد استفاده در واحدهای تولیدی، همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم است.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات قدیمی مورد استفاده در واحدهای صنعتی علاوه بر محدودیت در زمینه تولید و بالا بردن هزینه‌های آن، سطح رقابت پذیری محصولات تولید شده در بازارهای داخلی و بین‌المللی را نیز کاهش می‌دهد.

سیجانی اظهار کرد: حمایت از صنعتگران استان درقالب تسهیل فرآیندهای مرتبط با صدور مجوزهای لازم برای واردات تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی فعال در قم، از جمله اقدام‌های مهم برای افزایش سطح تولید و اشتغال در این بخش مهم اقتصادی استان است.

وی تأکید کرد: هرگونه سرمایه‌گذاری درحوزه نوسازی تجهیزات مورد استفاده در واحدهای صنعتی استان با ارتقا کمی و کیفی محصولات تولید شده،‌ موجب افزایش درآمد بهره‌برداران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش صنعت قم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت گمرك نوسازی تجهیزات واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود