Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:30:47 GMT

4 قاچاقچی مسلح در ایرانشهردستگیرشدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۲۶۶

4 قاچاقچی مسلح در ایرانشهردستگیرشدند

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شب گذشته با پشتیبانی و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی عملیات سنگین و مسلحانه با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه "ایرانشهر-سرباز" یک باند قاچاق مواد افیونی منهدم،4 قاچاقچی مسلح دستگیر،سه دستگاه خودرو پژو 405 توقیف و مقدار 822 کیلو و 900 گرم تریاک و33 کیلو و 600 گرم حشیش به همراه دو قبضه سلاح جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در دیگر عملیات، با اقدام به موقع و ضربتی جان برکفان پلیس  استان در شهرستانی شمالی "زابل و هیرمند" 3 تن از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو مقدار 227 کیلو گرم تریاک از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی ادامه داد: مجموعا در این عملیات ها 2 باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و یک تن و 83 کیلو و 500 گرم تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر تریاک سردار طاهری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودرو‌های عبوری را مدنظر قرار دادند. 
وی افزود: ماموران یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۵ کیلو تریاک را کشف کردند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد