Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با وجود اینکه اولیه‌ترین سلاح مقابله با ویروس خطرناک کرونا استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است، اما همچنان برخی از افراد از رعایت آن خودداری کرده و زمینه گرفتار شدن خود و بقیه را فراهم می‌کند.

وی گفت: تیم‌های نظارتی و شبکه بهداشت و درمان همچنان در سطح مراکز فعال هستند و با مراکز تجمع که به صورت غیرمجاز برگزار شود، قطعاً برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت: تیم‌های نظارتی تنها مربوط به شبکه‌های بهداشت و درمان نیستند بلکه که هرکدام از ادارات و ارگان‌های دولتی نیز متولی زیر مجموعه خود هستند و باید به صورت مرتب میزنا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را پایش کرده و در صورت وجود موارد مشکوک، اقدامات لازم را جهت عدم سرایت بیماری انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: محدودیت‌های اجتماعی جهت حفظ سلامت مردم برقرار شده است و نیاز است که همه ما با رعایت دستورالعمل‌های های بهداشتی و استفاده از ماسک نسبت به حفظ سلامت خود و اطرافیانمان اقدام کنیم.

وی گفت: واکسیناسیون ایمنی ۱۰۰ درصدی ایجاد نمی‌کند فقط بخشی از مسیر مقابله با بیماری کرونا و از آن مهم‌تر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک کرد.

حسینی گفت: در حال حاضر شهرستان مهاباد در وضعیت آبی کرونا قرار دارد، اما این وضعیت شکننده است و باید از رفتار‌های پر خطر پرهیز کنیم.

تاکنون ۸۵ درصد از جمعیت ۱۸ سال به بالا در مهاباد حداقل یک دز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان مهاباد تا کنون حدود ۶۰۰ به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استفاده از ماسک بهداشت و درمان علوم پزشکی استفاده از ماسک بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود