Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان المپیک زمستانی از شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها درخواست کردند واکسن تقویت کننده را برای حضور در این رقابت ها بزنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، سازمان‌دهندگان بازی‌های المپیک زمستانی پکن روز پنج‌شنبه گفتند که به دلیل ورود خارجی‌ها به این بازی‌ها، انتظار دارند «تعداد معینی» موارد ابتلا به کرونا در چین وجود داشته باشد، و قویاً از شرکت‌کنندگان خواستند که به دلیل گسترش نوع امیکرون، واکسن تقویت کننده را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین قرار است در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) میزبان بازی‌های المپیک زمستانی باشد. 

پیشتر مسئولان برگزاری المپیک زمستانی اعلام کردند هیچ ورزشکاری از این رقابت‌ها به دلیل کرونا اخراج نمی‌شود.

شرکت کنندگان در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در صورت تشخیص ویروس کرونا در حین مسابقات از مسابقات محروم نخواهند شد بر این اساس اگر ابتلا به کرونا قبل از فینال تشخیص داده شود، ورزشکار یا تیم به طور خودکار مدال نقره دریافت خواهند کرد. این تصمیم توسط کمیته اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC) و به سخنگوی این کمیته، مارک آدامز اعلام شد.

هم‌چنین برای کاهش نگرانی‌ها درباره شیوع ویروس کرونا پکن از شهروندان خود خواسته است مسافرت‌های خود را تا زمان شروع بازی‌های المپیک زمستانی به کوتاه ترین زمان ممکن برسانند و سعی کنند از پکن خارج نشوند تا بازیها به پایان برسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک زمستانی 2022 پکن کروناویروس بازی های المپیک زمستانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد