Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان لردگان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تاکید کرد: هم‌اکنون مهم‌ترین حلقه مفقوده مردم استان به‌ویژه در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا ،تامین آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی است و مردم این ۲ شهرستان هم‌اکنون با مشکل جدی در تامین آب آشامیدنی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به‌همین منظور در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری متفاوت از سال‌های قبل، برای تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف استان مطالبه‌گری شود.
بامیری تصریح کرد: زیبنده نیست مردم برای تامین آب آشامیدنی به‌عنوان یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای خود با مشکل مواجه باشند و مردم چهارمحال و بختیاری و به‌خصوص شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با مشکل در تامین آب مواجه شده‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های انجام شده برای پیشرفت شهرستان لردگان را ارائه دهند.
وی گفت: ارائه برنامه‌های پیشنهادی برای تسریع در روند توسعه شهرستان لردگان براساس بودجه سال ۱۴۰۱ ضروری است.
بامیری تاکید کرد: ۱۰۶ عنوان پروژه درخصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۱ برای شهرستان لردگان پیشنهاد شده که البته تا تحقق کامل آن فاصله زیادی در پیش‌رو است و برخی این طرح‌ها به رایزنی‌های علمی، فنی و توجیهی در سطح کشور برای تخصیص اعتبارات ملی نیاز دارد.
وی افزود: اختصاص طرح‌ها و اعتبارات در چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسوولان چهارمحال و بختیاری در استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ،برای دریافت مجوز ماده ۲۳ برای طرح‌های بزرگ در استان به‌خصوص شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا اقدام لازم را انجام دهند.
وی یادآور شد: یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای پروژه آزادراه لردگان به خانمیرزا در اعتبارات امسال اختصاص یافته و پیمانکار آن مشخص شده است.
بامیری اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرایی این طرح از توان بانک رفاه کارگران بهره‌گیری می‌شود و قرار شده هفت تا هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به این طرح اختصاص یابد که مسوولان باید برای این مهم پیگیری‌های مستمر داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم‌اکنون افزون‌بر هفت هزار نفر از جمعیت این ۲ شهرستان از نعمت گاز بی‌بهره هستند و برای رفع این مشکل رایزنی‌هایی در سطح ملی شده است.
بامیری افزود: مجلس شورای اسلامی برای تامین مسکن مردم اهتمام داشته است اما سامانه ثبت‌نام برای مسکن در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا هنوز امکان‌پذیر نیست و این مشکل سریع‌تر رفع شود.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان لردگان بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها لردگان چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی لردگان چهارمحال وبختیاری نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های لردگان و خانمیرزا چهارمحال و بختیاری مجلس شورای اسلامی شهرستان لردگان تامین آب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود