Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر استان دارای انواع تجهیزات پزشکی، گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت به ۱۵۰۰ بیمار کرونایی خدمت رسانی کرده است.

او گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها وقرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منزل و ضرورت نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی حیاتی نظیر اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی درهر شهرستان، اقدام به ارائه رایگان کپسول اکسیژن ودستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانی به بیماران نیازمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فخاری گفت: تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهداء شده که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: بیش از یک هزار نفر از خیرین و داوطلبان در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران تاکنون مشارکت داشته اند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مازندران تجهیزات پزشکی ویروس کرونا بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم