Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل کم‌آبی در این دو شهرستان، گفت: می‌طلبد در سفر رئیس‌جمهور بحث مشکل کم‌آبی و تامین آب شرب پایدار با ادبیات متفاوت‌تری نسبت به گذشته مورد مطالبه قرار بگیرد.

حسین بامیری دوم دی‌ماه در شورای اداری شهر لردگان با اشاره به مشکل تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان، اظهار کرد: بعد از بیش گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی زیبنده نیست که مردم این شهرستان برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم با مشکل مواجه باشند، آب شرب نیاز اولیه و ابتدایی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌طلبد در سفر رئیس‌جمهور بحث مشکل کم‌آبی و تامین آب شرب پایدار با ادبیات متفاوت‌تری نسبت به گذشته مورد مطالبه قرار بگیرد، عملکرد وزارت نیرو در سال‌های گذشته مردم این استان را در بحث تامین آب با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر ارائه برنامه توسط مدیران چهارمحال و بختیاری برای توسعه لردگان و خانمیرزا، گفت: باید برای روند توسعه شهرستان لردگان در بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه تعریف شود، تاکنون ۱۰۶ برنامه برای توسعه این شهرستان در سال آینده پیشنهاد شده است، اما تا تحقق آن فاصله داریم، برخی پروژه‌ها نیازمند اعتبار ملی است.

بامیری با بیان اینکه مسئولان چهارمحال و بختیاری باید دریافت مجوز ماده ۲۳ برای طرح‌های بزرگ استان به‌ویژه لردگان و خانمیرزا را دنبال کنند، گفت: ۱۸۰۰ میلیارد ریال برای پروژه آزادراه لردگان به خانمیرزا در اعتبارات ۱۴۰۱ اختصاص یافته و پیمانکار نیز مشخص شده است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های محرومیت در چهارمحال و بختیاری و به‌ویژه شهرستان لردگان، توضیح داد: در حال حاضر بالغ بر ۷۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا از نعمت گاز بی‌بهره‌ هستند که حل این مشکل نیازمند رایزنی در سطح ملی است.

وی در پایان تصریح کرد: مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا امکان ثبت‌نام در سامانه تامین مسکن را ندارند و این مشکل باید در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری تامین آب شرب لردگان چهارمحال و بختیاری لردگان و خانمیرزا تامین آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست