Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:41:47 GMT

ارتقای یگان هلیکوپتری ارتش فرانسه

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۴۷۷

ارتقای یگان هلیکوپتری ارتش فرانسه

فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه به طور رسمی سفارش ۱۶۹ بالگرد سبک یوزپلنگ (Le Guépard) از شرکت ایرباس هلیکوپتر داده است که از سال ۲۰۲۷ جایگزین ۵ نوع بالگردی خواهند شد که هم اکنون توسط نیروهای مسلح فرانسه استفاده می‌شوند.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپوتنیک، این سفارش که از سال ۲۰۱۹ در قانون برنامه‌ریزی نظامی پیش بینی شده بود و به جای سال ۲۰۲۲ به سال ۲۰۲۱ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که کل قرارداد مجموعاً ۱۰ میلیارد یورو شامل توسعه و تحویل دستگاه‌ها، تأمین سیستم پشتیبانی و آموزش و نگهداری به مدت ۱۰ سال است.
یوزپلنگ، برنامه‌ای که در سال ۲۰۱۷ توسط ژان ایو لودریان، وزیر دفاع سابق راه اندازی شد، نسخه برگرفته شده‌ای از هلیکوپتر غیرنظامی ایرباس H۱۶۰ است.
فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه گفته است که این بالگرد برای انجام انواع ماموریت‌های - جنگی، اطلاعاتی، حمل و نقل - و جایگزینی تدریجی هلیکوپترهای موجود، که برخی از آنها بیش از ۴۰ سال استفاده شده‌اند، طراحی شده است.
به گفته وزارت دفاع فرانسه، این سفارش فعالیت شرکت "ایرباس هلیکوپتر" را به مدت ۱۵ سال بیمه و ۲۰۰۰ شغل را تثبت می‌کند.
 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فرانسه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع آمریکا: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز آو ایندیا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) امروز در سخنانی توقف ارسال تسلیحات به اشغالگران قدس را تأیید کرد.

وی این موضوع را در نشست مجلس سنای این کشور رسانه‌ای کرد.

به گزارش الجزیره، وزیر دفاع آمریکا در این نشست گفت که کشورش «تصمیم نهایی» در مورد انتقال تسلیحات را در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد حمله رژیم صهیونیستی به رفح اتخاذ نکرده است.

وی دراین ارتباط گفت: ما هنوز تصمیم نهایی خود درباره ازسرگیری ارسال تسلیحات به اسرائیل را نگرفته ایم.... نظر نهایی من این است که ما کاملاً متعهد به ادامه حمایت از اسرائیل هستیم!

«لوید آستین» اضافه کرد: تعهد ما به اسرائیل محکم و راسخ است و از ۷ اکتبر به بعد ده‌ها میلیارد دلار کمک برای اسرائیل ارسال کرده ایم.... هم اکنون ما در حال بررسی برخی محموله‌های کمک‌های امنیتی به اسرائیل در چارچوب رویدادهای جاری در رفح هستیم.

این مقام نظامی آمریکا با اتخاذ موضعی عوام فریبانه گفت: اسرائیل نباید بدون درنظر گرفتن امنیت غیرنظامیان، عملیات نظامی در رفح را آغاز کند! حفاظت از غیرنظامیان در نوار غزه یک ضرورت راهبردی است.

کد خبر 6100906

دیگر خبرها

  • ببینید | موتور هواپیما چگونه کار می‌کند؟
  • موتور هواپیما چگونه کار می‌کند
  • وزیر دفاع آمریکا: ده‌ها میلیارد دلار به اسرائیل کمک کردیم
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • نحوه هرس کردن درختان با هلیکوپتر (فیلم)
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • (ویدئو) نبرد شهپاد اوکراینی با هلیکوپتر تهاجمی روس
  • دیدار فرمانده سنتکام با وزیر دفاع مصر در سایه تنش در غزه
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»