Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،برای احداث این بیمارستان که هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون با مشارکت خیرین ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

این بیمارستان ۶ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا دارد و دارای بخش مراقبت های ویژه، ۴ اتاق عمل و بخش های تصویر برداری، دیالیز، رادیوتراپی، دیالیز، توانبخشی و فیزیوتراپی و آزمایشگاه است و دانشگاه علوم پزشکی امور تجهیز را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: استاندار کرمانشاه امروز در ادامه برنامه های سفر در مراسم افتتاح بقعه احمد ابن اسحاق (ره) که با حضور مسئولین کشوری و استانی و جمعی از مردم شهید پرور و مومن سرپل ذهاب برگزار می شود؛ شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید استاندار بیمارستان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز پنجشنبه «علی تیشه کنی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «حامد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروز آباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود