Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قدرت الله عابدی صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه زهکشی اراضی به گلستان اختصاص داده شد.

وی در خصوص مهمترین مطالبه این سازمان در سفر رئیس جمهور به گلستان تصریح کرد: اولویت مهم استان گلستان در سفر ریاست جمهوری بخش آب است که باید به این موضوع مهم پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان ابراز کرد: از دیگر اولویت‌های استان در سفر ریاست جمهوری می‌توان به حوزه سلامت، تولید اشتغال، حوزه انرژی و حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل، حوزه حوادث، حوزه عمران و آبادی و توسعه شهری و روستایی است.

عابدی اظهار کرد: ۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان طی سه الی چهار سال اخیر زهکشی شد زهکشی نماد مردمی کردن اقتصاد و معیشت مردم گلستان است، همچنین نماد پایداری درآمد کشاورزان است.

* برای دستیابی به رشد ۷.۳ درصدی باید یک انقلابی را در گلستان رقم بخورد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: بیش از ۹۲.۵ درصد از درآمد عمومی استان گلستان از محل درآمدهای مالیاتی است.

وی با اشاره به اینکه کلیدواژه مردمی کردن از سنوات گذشته در گلستان کلید خورد، تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم به رشد ۷.۳ درصدی برسیم باید یک انقلابی را در گلستان رقم بزنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان آبیاری نوین را یکی از اولویت‌های توسعه گلستان برشمرد و ابراز کرد: یکی از اولویت‌های توسعه استان انتقال آب با لوله است به جای آنکه آب را در جوی رها کنیم با لوله انتقال می‌دهیم.

وی منطقه ویژه اقتصادی را یکی از پروژه‌های محوری استان برشمرد و افزود: خوشبختانه در سفر اخیر وزیر اقتصاد به گلستان تصمیمات خوبی اتخاذ شد که امیدوارم عملیاتی شود.

عابدی اظهار کرد: در شرایطی که کشور با تحریم دست و پنجه نرم می‌کند برای برون‌رفت از این مشکل، منطقه آزاد راهگشا است و می‌تواند نه تنها اقتصاد گلستان بلکه اقتصاد کشور را تکان دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان در خصوص خلیج گرگان گفت: مشکل خلیج گرگان به جد در حال پیگیری است اگر خدای ناکرده برای این خلیج اتفاقی بیافتد علاوه بر درگیر شدن حداقل چهار استان و بیش از هفت شهرستان در حوزه اشتغال مردم منطقه بسیار اثر منفی خواهد داشت و اقتصادی دریای بخش عمده‌ای از مردم استان با چالش جدی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: 180 میلیارد تومان زهکشی 90 درصد درآمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت