Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:01:03 GMT

گل‌محمدی: حساسیت لیگ بیشتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۷۹۶۶

گل‌محمدی: حساسیت لیگ بیشتر خواهد شد

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی حساسی پیش روی ما است و هر چه لیگ به جلو می‌رود حساسیت مسابقات بیشتر هم می‌شود.

وی عفزود: فردا مقابل ذوبآهنی بازی داریم که از حضور بازیکنان جوان و با تجربه بهره می‌برد. از طرفی کادرفنی خوب و مجربی هم در این تیم کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مهدی تارتار به خاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. با تمام احترامی که قائل هستم مقابل آنها فقط دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

ادامه دارد…

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!