Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی شهرستان آوج گفت: 2 نفر از اعضای یک خانواده در روستای دشتک شهرستان آوج دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ زرینی در این باره اظهار کرد: حدود ساعت 01:30  دقیقه شب گذشته ،گزارشی از جان باختن 2 نفر از اعضای یک خانواده در روستای "دشتک "شهرستان آوج به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پاسگاه حصار ولیعصر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و بنابر گزارش‌ها و بررسی‌های اولیه مشخص شد ، متاسفانه دختر25 ساله  و پسر9 ساله  این خانواده به علت گازگرفتگی ناشی از مسدود بودن مسیر دودکش بخاری، جان خود را از دست داده اند .

سرهنگ زرینی از شهروندان خواست: همواره برای استفاده از هرگونه وسیله گازسوز و گرمایشی به اصول ایمنی استفاده از این وسایل از جمله نصب مناسب و باز بودن دودکش، عدم نشت گاز و دیگر موارد مهم توجه داشته باشند تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خانواده مرکز فوریت های پلیسی گاز نیروی انتظامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت