Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه ستاد محیط زیست و منابع طبیعی سازمان صداوسیما با حضور معاون جهاد کشاورزی و جمعی از نمایندگان شبکه های تلویزیونی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، چهارمین جلسه ستاد محیط زیست و منابع طبیعی صداوسیما به ریاست محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو سیما و با حضور مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از نمایندگان شبکه های تلویزیونی، رادیویی و استانی سیما در محل سالن کنفرانس این شبکه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه محمدرضا جعفری جلوه، رئیس ستاد محیط زیست و منابع طبیعی رسانه ملی، اهمیت توجه به محیط زیست و منابع طبیعی در صداوسیما را همزمان با شب یلدا به عنوان یک تحول طبیعی و به عنوان نماد زایش خورشید،  پایان انتظار و آغاز امید و روشنایی بازگو کرده و تلاش های صورت گرفته در این زمینه را به اختصار شرح دادند.

مدیر شبکه دو سیما در صحبت هایش به یکی از  اقدامات محوری دستگاه ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: توجه به حفظ و گسترش پوشش گیاهی کشور یکی از این اقدامات است که تحت عنوان پویش " هر ایرانی یک نهال "مورد توجه قرار گرفته  است.

مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز به عنوان متولی این طرح با اشاره به تنظیم سند شجره با هدف درختکاری و احیای پوشش گیاهی مراتع و جنگل ها اظهار کرد: اجرای برنامه کاشت ۵۰۰ میلیون اصله نهال و بذرافشانی با مشارکت گروه های جهادی، نهادها و دستگاه های اجرایی با شعار "ایران سبز، ایران قوی، هر ایرانی یک نهال" بخشی از این طرح است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و متناسب با فصل بارش، درختکاری و بذرافشانی از اوایل آذر ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

منصور سپس به افتتاح رسمی این پویش مهم در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با تاکید بر نقش صدا سیما در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به افراد جامعه، خواستار خبر رسانی و برنامه سازی گسترده تر در این زمینه شد.

همچنین نمایندگان شبکه های تلویزیونی و رادیویی با اشاره به برنامه های محیط زیستی شبکه متبوع شان، به بیان پیشنهادات و دغدغه های خود در این حوزه پرداختند.

به گزارش ایسنا، در پایان جلسه، مدیر شبکه دو سیما ضمن اشاره به هم افزایی و همکاری میان دستگاه های اجرایی در زمینه مجموعه مسائل و مباحث مربوط به محیط زیست و منابع طبیعی اعم از آب، خاک، هوا، پوشش گیاهی، الگوی مصرف انرژی، مقوله پسماند و ... به ضرورت تبادل اطلاعات و داده ها اعم از منابع علمی بروزرسانی شده و منابع صوتی و تصویری به منظور اقدامات رسانه ای شایسته تر تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما مدیر شبکه دو سیما محیط زیست و منابع طبیعی ستاد محیط زیست شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان محیط زیست عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر