Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:10:49 GMT

قیمت عرضه مرغ در استان سمنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۸۰۴۴

قیمت عرضه مرغ در استان سمنان اعلام شد

گروه استان ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه قیمت مرغ بستگی به عرضه و تقاضا دارد گفت: مرغ در این استان باقیمت حدود ۲۹ هزار تومان در حال توزیع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدحسن میرعماد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال اخیر در حالی که در بسیاری از استان‌های کشور مرغ بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شد، اما در سطح استان سمنان با همکاری خوب مرغداران، اتحادیه و صنف مرغ باقیمت کمتر از نرخ مصوب در اختیار همشهریان قرار گرفته و این روند به دلیل وفور تولید و نظام مطلوب مرغ همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قیمت نرخ مصوبی که ستاد تنظیم بازار برای عرضه مرغ ابلاغ کرده است که 31 هزار تومان است همچنان پابرجاست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: قیمت مرغ گرم در کشتارگاه در حال حاضر 28 هزار تومان و مرغ زنده نیز 19 هزار و 700 تومان است و مرغ گرم در سطح بازار سراسر استان سمنان باقیمت کمتر از نرخ مصوب یعنی 29 هزار تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و البته در برخی فروشگاه‌های استان زیر 29 هزار تومان نیز عرضه می‌شود.

میرعماد بابیان اینکه قیمت مرغ بستگی به میزان عرضه و تقاضا دارد و در برخی از فروشگاه‌های گفت: در چند روز اخیر شاهد کاهش قیمت مرغ زنده نه تنها در استان بلکه در سطح کشور هستیم.

وی افزود: شرکت پشتیبانی دام برای ذخیره مرغ و منجمد کردن آن هم اقدام کرده تا در روزهای پایانی سال، ذخیره خوبی از این کالا برای تنظیم بازار تأمین شده باشد.

قیمت مرغ در اصفهان تعدیل می‌شودروند کاهشی قیمت مرغ به استان کرمانشاه رسیدقیمت مرغ در همدان به کمتر از حد مصوب رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان سمنان از یک طرف بر ضرر نکردن تولیدکنندگان و از طرفی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان هزار تومان قیمت مرغ نرخ مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در کانون شهید بهشتی این شهرستان خواستار تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شد و بیان کرد: نیاز است که در زمینه ارتقای فرهنگی شهرستان یک الگو و برنامه منظم و مدون وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نقشه راه باید تکالیف هر دستگاه فرهنگی و اجرایی را در قبال مسائل فرهنگی جامعه مشخص سازد، افزود: تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستانی یکی از الزاماتی است که اگر بتوانیم در شورای فرهنگ عمومی آن را مصوب کنیم، توانسته‌ایم برای این شهر چیزی را به یادگار بگذاریم.

امام جمعه شاهرود با اشاره به عدم تصویب پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شاهرود توسط مسئولان کشوری، به واسطه عدم پیوست استانی، گفت: تأیید این نقشه راه فرهنگی نیازمند پیگیری مسئولان فرهنگی شهرستان شاهرود است.

امینی با بیان اینکه برای نقشه راه فرهنگی مکاتباتی صورت گرفته است تا بتوانیم آن را مصوب کنیم، افزود: با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز در این ارتباط نامه نگاری‌هایی صورت گرفته اما نیاز است که مسئولان محلی آن را پیگیری کنند.

وی به برگزاری یادواره بزرگ شهدای روحانی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی شنبه برگزار می‌شود و نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی در فضا سازی، تبیین اهمیت این همایش و دعوت از مردم برای حضور در آن پیشگام شوند.

کد خبر 6095204

دیگر خبرها

  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟