Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شورای کشتی آسیا اسامی برترین مربیان آسیایی حاضر در المپیک توکیو را اعلام کرد که مربیان کشورمان در بخش آزاد و فرنگی به عنوان بهترین مربی در این بازی‌ها معرفی شدند.

بر اساس خبری که در صفحه رسمی شورای کشتی آسیا درج شده است، محمد بنا در کشتی فرنگی و غلامرضا محمدی در کشتی آزاد به عنوان برترین مربیان تیم‌های آسیایی حاضر در المپیک توکیو انتخاب شدند که قرار است جوایز آنها در مجمع عمومی این شورا که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی و گرایی بهترین کشتی گیران سال ۲۰۲۱ آسیا شدند

شورای کشتی آسیا اسامی برترین کشتی گیران آسیا در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که کشتی گیران کشورمان در بخش آزاد و فرنگی به عنوان بهترین نفرات در این سال معرفی شدند.

بر اساس خبری که در صفحه رسمی شورای کشتی آسیا درج شده است، حسن یزدانی با کسب مدال نقره المپیک توکیو، مدال طلای رقابت‌های جهانی نروژ و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان به عنوان بهترین آزادکار و محمدرضا گرایی با کسب مدال طلای المپیک توکیو و مدال طلای رقابت‌های جهانی نروژ به عنوان بهترین فرنگی کار قاره کهن در سال ۲۰۲۱ انتخاب شدند، که قرار است جوایز آنها در مجمع عمومی این شورا که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده در شهر اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود اهدا شود.

مغولستان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ شد

رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۲۲ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.
بر اساس تقویم اتحادیه جهانی کشتی، این مسابقات روز‌های ۳۰ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

تکلیف تاریخ برگزاری رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی شورای کشتی آسیا عنوان بهترین برگزار می شود المپیک توکیو قهرمانی آسیا مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران ايران بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند.

دختران ايران با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران ايران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می‌کند.

سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید