Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در همایش الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره) نوشهر اظهار کرد: در دنیای امروز که معیارها به دلیل شگرد در فناوری تغییر کرده، بهره‌گیری از الگوهای مدیریت با توجه به مقتضیات شرایط از ضروریات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: الگوهای فرماندهی و مدیریت در نظام اسلامی، حاکمیت اصول و ارزش‌های الهی و ولایت مطلقه فقیه است که  باید برای فرماندهان آینده نیز تبیین و اجرا شود زیرا در صورت تحقق این امر مهم، حرکت شتابنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، سرعت شگفتی‌ساز خواهد گرفت.

ایرانی ادامه داد: زیربنای الگوی فرماندهی مطلوب، از مهمترین عوامل در رسیدن به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ است و در چنین شرایطی تمسک به بیانات و رهنمودهای فرمانده معظم قوا(مدظله العالی)، تنها راه برای تعالی و رشد فرماندهان است.

امیر دریادار ایرانی، توانایی ارزیابی وضعیت، داشتن قدرت تجزیه و تحلیل صحیح و بهره‌برداری از الگوی مطلوب در فرماندهی را امری مهم دانست و گفت: سلسله همایش الگوی مطلوب فرماندهی به صورت دوسالانه بین نیروهای چهارگانه ارتش برگزار می‌شود و اولین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در اسفندماه ۹۳ در دانشگاه افسری امام علی (ع) و دومین همایش نیز در بهمن ماه ۹۶ در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: سومین همایش از سلسله همایش‌های الگوی مطلوب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر در حال برگزاری است که دارای نتایج ملموسی بوده که تدوین منشور تربیتی افسران از جمله دستاوردهای آن است.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: اشاعه تدابیر فرمانده کل قوا(مدظله العالی) در حوزه کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و مراکز آموزشی از جمله اهداف این همایش است.

وی در پایان با دعوت از فرهیختگان کل نیروهای مسلح، ثبت همایش در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام و وصول ۲۰۰ مقاله به همایش را از جمله نوآوری‌های صورت گرفته در برگزاری این همایش برشمرد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه گام دوم انقلاب فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار شهرام ایرانی الگوی مطلوب فرماندهی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره شیوه‌های انجام کار‌های فرهنگی اظهار کرد: در فهم دین و مسائل دینی، وجود عقل بسیار ضروری و لازم است و اگر در این فهم، عقل را کنار بزنیم، دچار جمود و خسران خواهیم شد.

وی افزود: در دانشگاه باید به عقلانیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم. پیامبر خدا برای انجام کار‌های فرهنگی از بهترین روش‌ها استفاده می‌کرد و به همین دلیل در انجام کار‌های خود اسوه حسنه نام گرفت. در واقع به پیامبر چنین ابلاغ شد که‌ ای رسول تو نشان دهنده راه درست به بندگان خدا هستی که مسیر هدایت را تبیین کردی و به مردم نشان می‌دهی. زمینه تصمیم‌گیری را برای مردمان فراهم کرده، اهل بیت هم زمینه انتخاب و تصمیم‌گیری را برای همگان فراهم می‌کنند؛ اما در کار خود از روش و راهکار محبت، کمک می‌گرفتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پس باید در کار و فعالیت‌های فرهنگی همانند پیامبر، دغدغه‌مند و دلسوز باشیم و کار را با ابزار محبت به پیش ببریم، انسان تشنه و بنده محبت بوده و این شیوه محبت‌آمیز به‌ویژه در تربیت نسل جوان بسیار مطلوب و بازخورد ناشی از آن هم بسیار خوب و چشمگیر است.

عارضی با برشمردن ویژگی‌هایی که در انجام امور فرهنگی باید مد نظر داشت، عنوان کرد: برای انجام کار‌های فرهنگی به شکل صحیح و مطلوب، باید سه ویژگی را مد نظر قرار دهیم، تعمیق کار‌های فرهنگی که انجام امور فرهنگی در این بخش باید دارای عمق باشد و از انجام کار به صورت سطحی و ضعیف بپرهیزیم و در واقع کار‌ها را به صورت بلیغ به انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: تربیت عالم، تولید علم با جهت دادن به عالم و علم از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌هاست که باید مدنظر قرار گیرند. نکته دوم تداوم کار‌های فرهنگی و ادامه‌دار بودن آنها و نکته سوم تکثیر کار‌های فرهنگی است که در انجام کار‌های فرهنگی باید تشکل ایجاد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نوع ایجاد ارتباط با مخاطبان امور فرهنگی مطرح کرد: در ارتباطات فرهنگی نوع عملکرد، نوع ارتباط با مخاطبان، نوع بیان و صحبت کردن و استفاده از قول همراه با محبت جزء شرایط لازم در انجام کار است. انجام کار‌های فرهنگی باید با روش‌های نوین و به شکل مورد علاقه جوانان و در قالب‌های محبت‌آمیز صورت پذیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق