Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: با توجه به آسیب وارد شده به معابر روستایی اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای طرح هادی در روستاهای مناطق زلزله‌زده تخصیص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، اکبر نیکزاد امروز در مراسم افتتاح بقعه احمدبن اسحاق در سرپل‌ذهاب با اشاره به آسیب وارد شده به معابر روستاهای آسیب‌دیده از زلزله اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی روستا‌ها اعتبارات ویژه‌ای تخصیص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیکزاد گفت: انقلاب اسلامی براساس اعتقادات اسلامی شکل گرفت و حضرت امام(ره) امکانات نظامی نداشت و با اعتقادات اسلامی این انقلاب را به پیروزی رساندند و مردم نیز با اعتقادات خود پای انقلاب آمدند و تاکنون کشور با همان اعتقادات در حال ترقی است.

وی عنوان کرد: احیای مکان‌های متبرکه همچون بقعه احمدبن اسحاق قوت قلبی برای مردم است و با برگزاری مراسمات فاخر دل‌های مؤمنان به هم نزدیکتر می‌شود و برکت آن در کشور تأثیر اصلی را دارد.

نیکزاد با اشاره به اینکه عنوان اصلی بنیاد مسکن حساب 100 حضرت امام(ره) است گفت: در سال 58 با دستور امام(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأسیس شد و تا امروز در مأموریت‌های مختلف افتخار خدمتگزاری به مردم را دارد.

اجرای طرح هادی در 52درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور + فیلماجرای طرح هادی در روستا همراه با پیوست فرهنگی باشدطرح هادی در 40 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور اجرا می‌شود

وی یکی از مسئولیت‌های اساسی بنیاد مسکن را بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله عنوان کرد و افزود: در حوادث قهری خانواده‌ها با این مواجه می‌شوند که حادثه زندگی آن‌ها را تخریب کرده و اموال خود را از دست داده‌اند و خانواده آن‌ها مستأصل شده و در این شرایط حساب 100 امام و بنیاد مسکن با تمام وجود پای کار می‌آیند.

نیکزاد با بیان اینکه تلاش بنیاد مسکن این است که اجازه ندهد از بابت بازسازی واحدها به مردم فشار مضاعف روحی وارد شود عنوان کرد: در هفت نقطه کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و سی‌سخت و هرزمگان در حال فعالیت هستیم و انتظار مردم این است که به فوریت و کیفیت بازسازی واحدها انجام شود و به برکت نظام همه دستگاه‌ها با تمام وجود در خدمت مردم هستند. 

وی گفت: بازسازی در منطقه سرپل‌ذهاب و کرمانشاه برای تمام کارکنان بنیاد مسکن تبدیل به خاطره خوبی شده زیرا با مردم غیرتمند و ولایت مدار به ویژه شهرستان سرپل‌ذهاب بیشتر آشنا شدند.

انتهای پیام/832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندگی روستایی زندگی روستایی اجرای طرح هادی طرح هادی بنیاد مسکن سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی