Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی در استان احصا می‌شود.

فرزاد محمدی امروز دوم دی‌ماه، اظهار کرد: برای قرار گرفتن تمام فرایندهای مرتبط با تولید در طول زنجیره ارزش نیازمند تلفیق فرایند تولیدات با فناوری‌های نوین در اکثر حوزه‌ها خواهیم بود که در صورت نبود پردازش‌های فناورانه در عرصه تولید امکان قرار گرفتن در مسیر توسعه و افزایش تولیدات را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام رفع نیاز فناورانه شرکت شیرینی پانیذ ماداکتو و شرکت شیرین شهد یافته (واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد) در زمینه افزایش ماندگاری شیرینی و فرمولاسیون تولید بیسکوییت با اسانس طبیعی میوه و نحوه تولید بیسکوییت رژیمی (بدون قند) ادامه داد: جلسات B۲B جهت رفع سایر نیازهای فناورانه شرکت‌های خرم قزل زز و کیان چوب بدیع توسط فناوران داخلی با پیگیری‌های فن بازار منطقه لرستان در حال انجام است.

محمدی شناسایی نیازهای فناورانه‌ صنعت و رفع آن از طریق واحدهای علمی و فناور را جزو اولویت‌ها و از اقدامات برنامه توسعه فناوری شرکت عنوان کرد و افزود: ما آمادگی لازم را برای تسهیل گری و حمایت همه‌جانبه از برنامه ارتقاء فناوری صنعت استان داریم و بسته‌های حمایتی و تشویقی مالی خوبی در جهت رفع نیازهای فناورانه، برگزاری جلسات B۲B به‌منظور عقد قراردادهای انتقال فناوری و خدمات مشاوره حقوقی عقد قراردادها از واحدهای صنعتی خواهیم داشت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: فن بازار منطقه‌ای استان در پی فراهم کردن بستری برای عرضه و تقاضای فناوری است و با توجه به شرایط استان، پتانسیل رفع بسیاری از نیازهای فناوری در استان توسط فناوران داخلی از طریق ارتباط صنعت و دانشگاه وجود دارد که این امر در دستور کار فن بازار منطقه‌ای استان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی اسانس طبیعی بیسکوییت نیازهای فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد