Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته با برنتفورد تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) با برتری 2 بر صفر در خانه برنتفورد جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس را کسب کردند، پس از این بازی گفت: ما با توجه به شرایط موجود بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتیم و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازی بسیار منظم بودیم و در کنار ساختار تیمی خیلی خوب‌مان، به لحاظ انفرادی هم کیفیت لازم را داشتیم. از همین جا به بازیکنانم آفرین می‌گویم و خیلی خوشحالم.

وی همچنین در تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش در این دیدار اظهار داشت: سه بازیکن جوان ما عالی کار کردند. آنها به خاطر بسته بودن آکادمی باشگاه یک هفته تمرین نکرده بودند و وقتی ما از آنها دعوت کردیم، تنها دو روز کنار تیم اصلی تمرین کردند. آنها به خوبی به صحبت‌های کادرفنی گوش دادند و کارشان را هم به خوبی انجام دادند. هفت بازیکنی هم که کنارشان در زمین بودند، به خوبی از آنها حمایت کردند.

رودیگر پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را رد کرد/ میلان و رئال مادرید در کمین مدافع آلمانی

سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی همچنین در تمجید از دروازه‌بان اسپانیایی‌اش که در این بازی فرصت کرد به جای ادوارد مندی در چارچوب دروازه آبی‌های لندنی بایستد، خاطرنشان کرد: کپا به عنوان یک فرد و یک ورزشکار در وضعیت ذهنی است که آن را نشان می‌دهد. این چیزی است که او هر روز در تمرین نشان می‌دهد و به همین دلیل است که پاداشش را هم می‌گیرد و چنین نمایش‌هایی دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توماس توخل جام اتحادیه انگلیس چلسی توماس توخل جام اتحادیه انگلیس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE