Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،در 24 ساعتی که گذشت عوامل دایره تجسس، اطلاعات و عملیات پنج کلانتری مشهد و گلبهار به انجام چند مأموریت ضربتی و اطلاعاتی پرداختند و موفق به شناسایی و دستگیری 9 سارق، مال خر اموال مسروقه و اراذل و اوباش شدند. با دستگیری این متهمان که دارای سابقه کیفری هستند راز بیش از 80 فقره جرم آن ها بر ملا شد و با دستور مقام قضایی همگی راهی زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری شهرک شهید رجایی

اولین عملیات با گزارش یکی از شهروندان مشهدی در حوزه استحفاظی کلانتری شهید رجایی انجام شد. در این مأموریت ضابطان قضایی سرخط عملیات دستگیری فردی شدند که در یکی از مناطق اقدام به شرارت کرده بود.

مجریان قانون به محض مستقر شدن در محل، متهم که یکی از اراذل و اوباش منطقه است را زمین گیر کردند و در بازرسی از او دو قبضه شمشیر و قمه را کشف کردند. متهم جوانی 37 ساله است که به مواد مخدر اعتیاد و چند فقره سابقه کیفری در کارنامه خود دارد.

این شرور خیابانی که موجب رعب وحشت برای ساکنان چند محله شده بود، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

کلانتری شهید فیاض بخش

از چندی پیش بود که گزارش سرقت سریالی سیم و کابل مخابراتی به پلیس اعلام شده بود و مأموران دایره تجسس کلانتری شهید فیاض بخش رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داده بودند. پیگیری های این پرونده ادامه داشت تا اینکه مأموران این کلانتری به سرنخ هایی از متهم اصلی دست یافتند و از همین رو مرحله دوم عملیات 24 ساعت گذشته را رقم زدند.

مأموران کلانتری 18 در این عملیات، متهم اصلی پرونده که با خودرواش در حال پرسه زنی در خیابان بود را دستگیر کردند. متهم جوانی 27 ساله و معتاد به مواد مخدر که در همان ابتدای تحقیقات جرمش را پذیرفت و به سرقت سیم و کابل های مخابراتی اعتراف کرد.

مأموران کلانتری شهید فیاض بخش در بازرسی از خودرو این فرد تعدادی ابزارآلات ویژه سرقت کابل و سیم مخابراتی را به همراه یک قبضه قمه و یک قبضه اسلحه شکاری و چهار کپسول گاز کشف و توقیف کردند. متهم نیز برای ادامه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کلانتری شفا

وقوع چندین فقره سرقت سریالی لوازم و وسایل داخل خودرو در محدوده حفاظتی کلانتری شفای مشهد موجب شد تا مأموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام مجرمانه وارد عمل شوند.

مأموران کلانتری شفا در 24 ساعت گذشته سومین عملیات را رقم زدند و با توجه به سرنخ هایی که از متهم داشتند او را در یکی از خیابان های منطقه شناسایی و دستگیر کردند. مجریان نظم و امنیت شهری ضمن دستگیری این جوان 22 ساله در بازرسی از داخل خودرو او یک جفت باند، یک دستگاه پخش خودرو و دو دستگاه دوچرخه را کشف و ضبط کردند.

متهم به دام افتاده فردی سابقه دار است و به تازگی با قید وثیقه از زندان آزاد شده است. او که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد تاکنون به ارتکاب 30 فقره سرقت اعتراف کرده است. این جوان سابقه دار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

کلانتری سجاد

به گفته فرمانده انتظامی مشهد چهارمین عملیات از سوی مأموران کلانتری 21 مشهد اجرا شد. در این مأموریت ضابطان قضایی در کلانتری سجاد حین کنترل خودروهای عبوری در خیابان سید رضی حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه سواری پراید حامل دو مرد و یک زن مشکوک شده و با هماهنگی این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: مجریان قانون پس از استعلام از شماره انتظامی پلاک خودرو متوجه شدند که این سواری به تازگی سرقت شده است. مالک خودرو نیز پس از مراجعه به کلانتری بیان کرد که خودرو را در مقابل منزلش نگه داشته و مشغول باز کردن در پارکینگ بوده که متهمان پرایدش را در مقابل چشمانش سرقت کرده اند. محتویات خودرو سرقتی شامل دو دستگاه پخش خودرو به همراه یک دستگاه کامپیوتر خودرو که به سرقت رفته بود کشف و ضبط شد.

بنا بر اعلام این مقام ارشد انتظامی مشهد، متهمان نیز در اظهارات خود به سرقت های سریالی از چند مغازه و خودرو در حوزه سرکلانتری شمال به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان اعتراف کردند.

کلانتری گلبهار

آخرین مرحله از این عملیات ها از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری 13 گلبهار اجرا شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار در این عملیات دو عامل سرقت های سریالی سیم و کابل مخابراتی در یکی از خیابان های این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محسن صبری پور افزود: متهمان ضمن اعتراف به 50 فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی همدست مال خر خود را نیز به مأموران معرفی کردند. مأموران ما در اقدامی جداگانه و با عملیاتی ضربتی این مال خر اموال مسروقه را نیز شناسایی و در مخفیگاهش به دام انداختند.

مهدی قرآنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری اراذل و اوباش سرقت سریالی اخبار حوادث اراذل و اوباش نظم و امنیت اعتراف وثیقه پیگیری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت در اینستاگرام فال بازار آزاد علیرضا بیرانوند دروازه بان علیرضا بیرانوند و همسرش بهاره رهنما بازیگر ایرانی مأموران کلانتری کلانتری شهید دایره تجسس سیم و کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان