Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با نیک نفس مدیر بنیاد علوی در شمالغرب کشور گفت نگاه بنیاد علوی به ورزش نگاه ویژه ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با مدیر بنیاد علوی  مناطق شمالغرب کشور در شهرستان گرمی در راستای پیشبرد اهداف عالیه زیرساخت های ورزشی شهرستان های گرمی ، خلخال و کوثر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دکتر انوشیروانی با تقدیر از اقدامات بنیاد علوی در خصوص حمایت در احداث، تعمیر، بهسازی و بازسازی پروژه های ورزشی در شهرستانهای هدف بنیاد علوی گفت: حمایت بنیاد علوی می تواند روند سرعت بخشی پروژه های ورزشی در منطقه را تسریع بخشد. 

دکتر انوشیروانی با اشاره به تفاهم بنیاد علوی و اداره کل ورزش و جوانان در خصوص پروژه های شهرستانهای گرمی، خلخال و کوثر افزود: با عنایت و توجه بنیاد علوی اعتبارات پروژه های ورزشی استان اردبیل دو برابر افزایش داشته است که این اعتبار می تواند روند رو به رشد زیر ساخت های ورزشی و به لحاظ تعمیر اماکن ورزشی موثر و مفید باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه نگاه بنیاد به ورزش نگاه ویژه ای است اضافه کرد: تا سقف 70 درصد اعتبارات برای پروژه های ورزشی با دستور مدیر بنیاد مستضعفان کشور در اردبیل محقق خواهد شد.

نیک نفس مدیر بنیاد علوی در منطقه شمالغرب کشور گفت: در راستای حمایت از جانبازان و معلولین و رشته های خاص در استان یک میلیارد تومان خرید تجهیزات از طرف بنیاد علوی انجام خواهد شد.

نیک نفش با تاکید بر اینکه استان اردبیل به لحاظ استعداد ورزشی از جمله استان هایی است که استعداد بالقوه ای دارد افزود: کمک بنیاد علوی در راستای نرم افزاری ورزشی اعم از برگزاری دوره های آموزشی با حضور مربیان برجسته کشوری برای سال 1401 در راستای پیشبرد اهداف ورزشی و ارتقاء سطح مربیان و ورزشکاران می تواند باعث رشد و پیشرفت ورزش این منطقه و استان اردبیل شود.

او  تصریح کرد: تمام تعهدات سالن روستای انی و استادیوم ایثار گرمی از طرف بنیاد علوی و همچنین احداث سالن های ورزشی روستاهای طولش ، اندبیل و  لعمه دشت خلخال و  همچنین تعمیرات اماکن ورزشی شهرستان کوثر از اولویت های این بنیاد است .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیر کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل رشد جانبازان دوره های آموزشی اردبیل کل ورزش و جوانان پروژه های ورزشی بنیاد علوی استان اردبیل مدیر بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دکتر دهقانی در پیامی درگذشت این نخبه علمی کشور به همراه پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت بر اثر نشت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حضور انتشارات نگاه با ۲ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور