Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان چندی پیش با شناسایی  و مشخص شدن  هویت یکی از شهدای  گمنام خفته در پارک شهید مدنی (بام اسدآباد) واقع در گردنه این شهر از طریق آزمایشات DNA  و اعلام نام وی و اطلاع رسانی به خانواده گرانقدر ایشان صبح امروز مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید والامقام حمیدرضا ترابی  با  میزبانی باشکوه مسئولان شهرستان اسدآباد، خانواده‌های معظم شهدا ،بسیجیان و ایثارگران و آحاد مردم ولایتمدار این شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اسدآباد در این مراسم  ضمن خوشامد گویی به پدر و خواهر و خانواده این شهید گرانقدر اظهار کرد: متاسفانه به دلیل  در بستر و زمین‌گیر بودن مادر این شهید عزیز به خاطر حفظ سلامت عمومی وی موضوع را با این مادر عزیز هنوز  در میان نگذاشته‌اند و از موضو ع اطلاعی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد  افزود:خداوند این شهید والا مقام را  دوست داشته که در ایام شناسایی شود تا  همه ما بیش پیش از عطر و بوی فاطمیه برخوردار شویم .

وی  با اشاره به اینکه مزار مطهر شهدای گمنام در شهرهای ایران زمینه خوبی برای نوجوانان و جوانان است که با این سرمایه‌های معنوی و کرامات آنها آشنا و مأنوس شوند ادامه داد: این شهدا خوشنام سند مظلومیت مردم و نظام و انقلاب اسلامی و ولی فقیه هستند.

حسینی مجد با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) در عمر کوتاه خود همواره از ارزش های اسلام و دین اسلام و ولایت دفاع کرد افزود: امروز ما در میانه راه بوده و شهدا چراغ راه ما هستند و امانت داری ما را می بینند و باید با تاسی از فاطمه زهرا (س) و شهدا همواره مدافع ارزش های اسلام  و ولایت باشیم .
حسینی مجد در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی ماه خاطر نشان کرد:ملت ایران در حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ با شور انقلابی به خیابانها ریخته و ضمن حمایت از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، خط بطلانی بر همه دسیسه های دشمنان اسلام و عوامل آنها از جمله فتنه گران کشیدند.

وی دشمن شناسی و همراهی با ولایت و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی را از ابعاد مهم حماسه نهم دی خواند و گفت: ملت بیدار، آگاه، تابع ولایت فقیه و دشمن‌شناس ایران با حضور گسترده در صحنه نمی گذارد دشمنان به اهداف پلید خود برسند که حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ از مصادیق بارز این حضور است.

در ادامه این مراسم پدر و خواهر شهید والا مقام حمید رضا ترابی بر مزار شهید عزیز نامدار خود پس از ۳۶ سال انتظار حضور یافتند.
به گزارش ایسنا؛ حمیدرضا ترابی متولد سال ۱۳۴۷و  عضو گردان تخریب لشکر انصار الحسین(ع) همدان ۱۷ساله با تخصص تخریب چی بوده که در یکم اسفند سال ۱۳۶۴در جاده ام القصر فاو به شهادت رسیده و در سال ۹۱ به اتفاق دو شهید گمنام والا مقام دیگر  به عنوان یکی از شهیدان  گمنام در گردنه اسدآباد واقع در پارک جنگلی شهید مدنی به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها شهید گمنام دي ان اي حماسه 9 دی ولایتمداری ایام فاطمیه حماسه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در این مراسم گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با وجود آنکه می‌دانست پای جانش در میان است، اما در دفاع از ناموس دیگران درنگ نکرد تا الگویی در این مسیر باشد.    سردارعلی فدوی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های مستکبر و شیطانی به بار آمد؛ و مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران است.   وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   جانشین فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنانش گفت:با وجود اینکه دشمنان از هر راهی عاجزانه التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی علیه صهیونیست‌ها نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.   جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   در این مراسم و بواسطه اجرای عملیات وعده صادق نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از سوی دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شد.   سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.   شهید الداغی هشتم اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • غیرتی که در خون غلتید
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟