Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:49:41 GMT

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۸۶۶۵

مجمع نخبه پروری در گراش راه اندازی می شود

مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار خود با رئیس مرکز نخبگان ومدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور استان فارس اظهار کرد: توسعه فرهنگ نخبه پروری و شناسایی نخبگان در گراش ضروری است.

وی افزود: باید نخبه گرایی به عنوان یک رویکرد اساسی در سطح مدیریت شهرستان گراش دنبال شود، زیرا این شهرستان نیازمند پرورش نیروهای جوان نخبه برای پست‌های مهم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گراش، نقش دفتر بنیاد ملی نخبگان در این شهرستان را مؤثر و کاربردی دانست و تاکید کرد: بدون شک در سطوح مختلف شهرستان به ویژه در مناطق روستایی دانشجو و افراد مستعد بالایی وجود دارند که بایستی شناسایی و بازپروری شوند.

غلام پور از راه اندازی مجمع خیرین نخبه پرور گراش، خبر داد و بیان کرد: امید است با راه اندازی این مجمع و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در جهت حمایت از نخبه‌ها و استعدادهای برتر گام برداریم.

او نقش خیرین گراشی در کنار دولت را نقش تأثیرگذاری دانست و بیان کرد: مشارکت خیرین این منطقه باعث رشد شاخص‌های توسعه منطقه جنوب کشور شده است.

فرماندار گراش، مشارکت خیرین گراشی در خدمات عام المنفعه را محدود به این شهرستان ندانست و گفت: خدمات خیرین نیک سیرت گراش محدود به یک حوزه و یا یک شهر و مکان خاص نیست، بلکه دستاوردهای این عزیزان در سطح کشور و در بعد ملی به خصوص در مناطق جنوبی پربرکت و زاینده است.

غلام پور با بیان اینکه حمایت خیرین از نخبگان یک کار پسندیده، ارزشمند و ریشه دار است، افزود: بنیاد نخبگان، پژوهش سرای آموزش و پرورش و مرکز نوآوری گراش نیازمند حمایت هستند و راه اندازی این مجمع می‌تواند گام مؤثر در این خصوص باشد که آینده شاهد حضور جوانان این شهر در تصمیم گیری ها و مدیریت جامعه باشیم.

کد خبر 5382468

منبع: مهر

کلیدواژه: گراش ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان بارش برف واکسن کرونا آتش سوزی کرمانشاه عکس استانها ایلام قاسم سلیمانی شیوع کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،حمیدرضا جلایر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، ۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری افزون بر هزار و پانصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰ سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت دولت را از جمله مزیت‌های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید ۲۰ ساله داشته و با شستشوی حداقل ماهی یکبار می‌توان بازدهی آنان را افزایش داد.
جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس هم اظهار داشت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای همه تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشید‌ی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان