Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ایلام، گفت: ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز CO به مرکز ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله گروه فوریت‌های پزشکی اورژانس به محل اعزام شدند.

در این حادثه ۲ نفر به دلیل استنشاق گاز منواکسید کربن مسموم شده بودند و مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان مهران اعزام شدند و خوشبختانه فوتی نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد اعزامی مادر و دختر خانواده بودند که با هوشیاری و تماس پدر خانواده با اورژانس ۱۱۵ و حضور به موقع کارشناس اورژانس در محل حادثه پس از کمک‌های فوریتی و اورژانسی، تحت حمایت درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع حادثه گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد